اخبار بازی

نسخه‌ی آزمایشی ویژه‌ی Pokemon Sun/Moon برای 3Ds در دسترس قرار دارد

Pokemon Sun/Moon کمتر از چند ماه دیگر وارد بازار خواهد شد، اما پیش از آن این امکان برای شما وجود دارد تا به تجربه‌ی کوتاه آن بپردازید. نسخه‌ی آزمایشی ویژه‌ی Pokemon Sun/Moon هم اکنون برای دانلود در دسترس قرار دارد.

این نسخه‌ی آزمایشی که به صورت رایگان نیز عرضه شده، از طریق فروشگاه مجازی 3Ds قابل دریافت است. این نسخه‌ی آزمایشی از آن جهت ویژه‌ست، که به عنوان مقدمه‌ای برای طرفداران این سری عمل می‌کند و آن‌ها را با دنیای Alola پیش از انتشار رسمی این دو بازی، آشنا می‌کند.

درست همانند نسخه‌ی آزمایشی که حدود دو سال پیش برای Omega Ruby و Alpha Sapphire عرضه شد، نسخه‌ی آزمایشی این بازی نیز کاملاً با بازی اصلی تفاوت دارد و حوادث رخ داده در آن، به اسپویل داستان بازی اصلی نخواهد انجامید.

همانطور که پیش از این تائید شده بود، Ash-Greninja ویژه در تیم شما حضور دارد و با اتمام این نسخه‌ی آزمایشی، وی به نسخه‌ی کامل و اصلی Pokemon Sun/Moon منتقل خواهد شد.

در صورتی که مایل به دریافت این نسخه‌ی آزمایشی هستید، به فروشگاه مجازی [eShop]  کنسول 3Ds مراجعه، و از طریق صفحه‌ی نخست آن اقدام به دریافت این نسخه کنید.  بازی‌های Pokemon Sun/Moon روز جمعه 28 آبان ماه [18 نوامبر میلادی] در آمریکا و ژاپن و روز چهارشنبه 3 آذر ماه [23 نوامبر میلادی] نیز در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول 3Ds منتشر خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا