اخبار بازی

نخستین بسته‌ی الحاقی Dragon Ball Xenoverse 2 معرفی شد

طرفداران Dragon Ball Super قطعاً از نخستین بسته‌ی الحاقی Dragon Ball Xenoverse 2 خوشحال خواهند شد؛ چرا که دو شخصیت حاضر در آن بازی توسط این بسته‌ی الحاقی به Dragon Ball Xenoverse 2 افزوده خواهند شد.

بخش آمریکای شرکت Bandai Namco در توییتر خود اعلام کرد:" تائیدیه! هر دو شخصیت Frost & Kyabe در نخستین بسته‌ی الحاقی Dragon Ball Xenoverse 2 حاضر خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانید." اگر تاکنون با این دو شخصیت در Dragon Ball Super آشنایی نداشته‌اید باید به عرضتان برسانیم که شخصیت Frost از جهان 6 [Universe 6] این سری‌ست. او از نژاد Frieza است و متعلق به دنیای Universe 7 [دنیای فعلی بازی Dragon Ball Xenoverse 2] نیست.

فراست [Frost] به صورت غیر مستقیم متعلق به Frieza‌ست چرا که در جریان نبرد با Goku و Piccolo از آن‌ها فریب خورد. حضور او در این بازی توسط یک بسته‌ی الحاقی برای علاقه مندان این بازی لذت بخش است.

شخصیت حاضر دیگر، Kyabe [یا Cabba]‌ست که از نژاد Saiyan و از جهان 6 است. برخلاف Saiyanهایی که می‌شناسیم، وی بسیار جوان است و قدرتی کمتر از Goku یا Vegeta دارد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این بسته‌ی الحاقی منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن باید منتظر بمانیم. بازی Dragon Ball Xenoverse 2 روز سه شنبه 4 آبان ماه [25 اکتبر میلادی] در آمریکا و روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] در اروپا عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد این بازی نیز رایانه‌های شخصی، Playstation 4 و Xbox One هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا