اخبار بازی

نخستین بروزرسانی No Man’s Sky بزودی منتشر می‌شود

اگرچه فرآیند ساخت بازی No Man’s Sky بتازگی به اتمام رسیده و در شرف انتشار است، اما ظاهراً استودیوی Hello Games هنوز هم کارهایی برای انجام دادن پیش از انتشار آن دارد.

بتازگی سازنده ارشد No Man’s Sky، آقای Sean Murray، تصویری را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشته که خبر از انتشار نخستین بروزرسانی [Patch] این بازی را در آینده‌ی نزدیک می‌دهد.

اگرچه هنوز این بازی به صورت رسمی وارد بازار نشده اما بنظر می‌رسد نخستین بروزرسانی آن با فاصله‌ی کمی از انتشار آن در دسترس قرار گیرد. بر طبق اطلاعات منتشر شده از سوی آقای Murray، این بروزرسانی شامل "ویژگی‌های جدید بسیار، متعادل سازی بازی و محتویات جدید" است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بروزرسانی و تاریخ انتشار آن تا بدین لحظه منتشر نشده است.

ساعت 5 قبل از ظهر در استودیوی Hello Games، کار بر روی نخستین بروزرسانی ما [بروزرسانی بازی No Man’s Sky] به مدت یک ماه خاتمه یافت. ویژگی‌های جدید بسیار، متعادل سازی بازی و محتویات جدید.

"Sean Murray (@NoMansSky) August 3, 2016"

بازی No Man’s Sky ساخته‌ی استودیوی Hello Games در تاریخ 19 مرداد (9 آگوست) برای پلتفرم PS4 و در 22 مرداد (12 آگوست) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا