اخبار بازی

نحوه افزایش ظرفیت صندوق تجهیزات در No Man’s Sky

 

به روز رسانی صندوق تجهیزات (Inventory) در No Man’s Sky از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این مهم به شما اجازه میدهد تا وسایل بیشتری را با خود حمل نمایید که به معنی استخراج و داد و ستد بیشتر است تا هرچه بیشتر برای شرایط سخت آماده باشید. شما میتوانید Slot های صندوق تجهیزات را به لباس Exosuit)) و یا سفینه خود اضافه کنید.

 

No Man's Sky

 

جهت ارتقای لباس خود، به جستجوگر های سیگنال (جعبه های کوچکی که از خود نور نارنجی متصاعد میکنند) که در ماه ها و سیاره ها قرار دارند توجه کنید. برای نفوذ به آن ها از Bypass Chip )از ترکیب 10 فلز و 10 پلاتنیوم در صندوق تجهیزات ساخته میشود) استفاده کنید و به جستجوی پناهگاه ها بپردازید.

No Man Sky

ادامه این روش شانس یافتن و هدایت شما به Drop pod را افزایش میدهد.

 

 src=/files/468px-Gow3.jpg style=

 

داخل محفظه Drop pod ارتقاع دهنده لباس را خواهید یافت. با هر بار انجام این عمل صندوق تجهیزات لباس شما یک مرتبه ارتقاء پیدا خواهد کرد. توجه داشته باشید که اولین مرتبه انجام این کار به صورت رایگان انجام میشود اما برای دفعات بعدی به این صورت نخواهد بود.

با این حال، راه دیگری برای افزایش ظرفیت لباس وجود دارد. اگر AtlasPassv1 (که با استفاده از 25 آهن و 10 هریدیوم ساخته می‌شود) را بدست آورده باشید، میتوانید یک در قفل شده در منطقه‌ی فرود در ایستگاه فضایی را باز کنید.

 src=/files/468px-Exosuit.PNG style=

 

پس از ورود شما یک دستگاه ارتفاع دهنده لباس خواهید یافت که دقیقا مانند drop pods عمل میکند.

 

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا