اخبار بازی

نبودن بازی The Legend Of Zelda WiiU در لیست بازی های 2016 نینتندو

در ماه مارچ گذشته شرکت نینتندو اعلام کرد که عجله‌ای برای عرضه بازی «افسانه زلدا نسخه WiiU» در سال 2015 ندارد، حال بنظر می‌رسد که بازی برای سال 2016 نیز عرضه نخواهد شد.

اگر به آخرین گزارش مالی شرکت نینتندو نگاهی بیاندازیم تاریخ عرضه قطعی بازی های انحصاری و مولتی پلتفرم کنسول های نینتندو را متوجه می‌شویم. بازی تعجب آوری در لیست نخواهید دید جز نبودن بازی افسانه زلدا نسخه WiiU.

بازی‌های انحصاری نینتندو که در این گزارش برای 2016 لیست شده‌اند شامل بازی «Mario And Sonic In Rio 2016 Olympic» و چند بازی دیگر است که شامل بازی افسانه زلدا نیست.

این بازی در کنار «Project Giant Robot» زیر لیست بازی های سال 2016 و تحت عنوان انتشار نامعلوم لیست شده است. هرچند این مورد قطعا به این معنا نیست که بازی در سال 2017 یا دیرتر عرضه خواهد شد، مورد نگران کننده این است که بازی در زمان انتشار نامعلوم لیست شده است. همچنین این امکان نیز وجود دارد که تیم سازنده بازی و همچنین تهیه کننده آن، آقای «Eiji Aonuma» قصد دارند که بازی را برای کنسول آینده نینتندو یعنی NX آماده کنند.هرچند تمامی این موارد حدسیات هست.

با اینحال آقای Eiji Aonuma در صحبت های خود اشاره کرده بود که این بازی قرار است هدیه‌ای باشد برای طرفداران سری بازی زلدا و قرار است که این سری را به مرحله جدیدتری از تکامل هدایت کند و جواب طرفداران را برای این مدت از انتظار بدهد.

مسلما طرفداران سری بازی زلدا دوست دارند که بازی مورد علاقه‌اشان به مانند همیشه بی نقص و عالی باشد در نتیجه آنها بازهم صبر خواهند کرد.

 

منبع

وحید ظهرابی نژاد

یکمی دست به نوشتنبازی - کتاب - نوشتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا