اخبار بازی

مولینیو: Wii U ‘خوب’ است اما ‘عالی’ نیست

به نظر می‌رسد آقای Peter Molyneux از آن چه که تا کنون در کنسول Wii U دیده است، ناامید شده است.

 

این طراح افسانه ای و یکی از بنیان گذاران استودیو 22 Cans، ضمن گفتگو با GamesIndustry عنوان کرد که او کنسول Wii U را دوست داشته اما چیزی نبوده است که او را متحیر و هیجان زده کند.

 

وی اذعان داشت: " من فکر می‌کنم که Wii U خوب است اما عالی نیست."

 

وی افزود: " من این دستگاه را در دستم گرفتم، به بالا و به صفحه نگاه می‌کردم و به پایین به دستگاه نگاه می‌کردم. به عنوان یک مصرف کننده، کمی گیج کننده به نظر می‌رسد.

 

وی گفت که او از بازی هایی که تا کنون بر روی این کنسول انجام داده است، لذت برده اما بار دیگر تاکید کرد که عالی نبوده است.

 

او گفت: " ما در دنیای امروزی نیاز به سخت افزارهایی داریم که از هر جهت عالی باشند چرا که رقابت تنها محدود به کنسول ها نیست.

رقابت شامل همه چیز – تمام تکنولوژی ها – می‌شود. وقتی که شما یک iPad در دستان خود می‌گیرید، به آسانی تشخیص می‌دهید که این دستگاه فوق العاده است. واقعا همین گونه است. شاید گران باشد، اما در نهایت یک تکنولوژی واقعا عالی است. و مردم می‌خواهند که Nintendo، Sony و Microsoft نیز همین گونه باشند و خود را با آن مطابقت دهند. آن ها باید حتی پا را از آن فراتر بگذارند. و من مطمئن نیستم Wii U موفق به انجام این کار شده باشد."

 

آقای Molyneux اولین نفری نبوده است که به ظرفیت این کنسول برای به شگفت زده کردن مصرف کنندگان شک و تردید داشته است.

سایت Gamasutra نیز در گذشته تاکید داشت که این کنسول حتی باید بیرون از جعبه نیز خونمایی کند.

 

اما این طراح ارشد هنوز آماده رها کردن این کنسول نیست، چرا که در گذشته همه را متعجب ساخته بود.

 

او اشاره کرد: " من به یاد دارم که همه در این صنعت به احمقانه و ساده بودن Wii و نام احمقانه آن می‌خندیدند یا این که چه کسی خواستار کنترل حرکتی است. ولی زمانی که حدود 60 الی 70 میلیون فروش کرد، حتی مردمی را که بازی های رایانه ای را نیز جز سرگرمی ها حساب نمی‌کردند، به سمت خود جذب کرد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا