اخبار بازی

موسس People Can Fly: از Bulletstorm 2 می‌گوید

Adrian Chmielarz موسس استدیو People Can Fly که این استدیو را تکر کرده است به تازگی در همایش Digital Dragons کشور لهستان درباره بازی‌های Bulletstorm 2 و Gears of War: Judgment صحبت‌هایی را انجام داده است.

Adrian Chmielarz:"
یک مسئله‌ای بود و این موضوع این بود که من فکر می‌کنم اگر Bulletstorm 2 را می‌ساختیم بازی شگفت آوری را خلق می‌کردیم. و اینکه مشکلات را نیز بر سر Bulletstorm داشتیم. در حقیقت تعداد زیادی insane را خواهیم دید. من مثل Cliff Bleszinski بازاریابی کمپین Bulletstorm را نمی‌پسندم. من خودم را سرزنش می‌کنم که چرا نتوانستم از بازی بیش از این‌ لذت ببرم.
در ابتدا من پرسیدند که آیا میتوان کاری کرد که بازی همانند یک عنوان action-adventure یا sci-fi نه مثل کمپین سراسر مفرح و شاد عنوان Bad Company 1 فروش کند؟ سپس آن ها برخی از موارد بازاریابی بازی را به من نشان دادند و من خندیدم و گفتم که بسیار خب، بذار انجامش دهیم و این اشتباه بود. بازی اگر در بین سال‌های 2010 و 2009 منتشر می‌شد بیشتر از 60 دلار قیمت می‌داشت ولی در سال 2011 این طور نبود من علاقه داشتم بازی 100,000 ساعت زمان گیم پلی داشت.
این یک رسیک بزرگ بود که بازی Bulletstorm 2 ولی ما برسی کردیم و دیدم می‌توانیم بازی شگفت آوری را توسعه دهیم. بازی نمی‌توانست موفق نباشد بلکه یک ریسک بسیار بزرگ بود. در کل ایده‌های کمی برای Bulletstorm 2 در استدیو ما وجود داشت.
Epic Games اعلام کرد که Bulletstorm 2 در حال ساخت است و استدیو ما بسیار علاقه داشت تا بازی را بسازد ولی اوضاع People Can Fly تغییر کرد و Gears of War: Judgment را در دستور کار قرار داد. Epic از ما نخواست که Gears را بسازیم آنان هیچ وقت ما را مجبور نکردند بلکه شخص من به Gears علاقه زیادی داشتم. وقتی Gears of War: Judgment در مراحل اولیه تولید خود بود من People Can Fly را ترک کردم و نمی‌توانم بگوییم اگر آنجا حضور داشتم چه اتفاقی می‌افتاد، آیا بازی بدی می‌شد یا به موفقیت تبدیل می‌گشت. ولی من دوست داشتم این بازی را با محیطی مبارز‌ه‌ای تاریک بسازم که برای بقا جنگ می‌کردید."
 

Bulletstorm در فوریه 2011 عرضه شد و توانست میانگین 84 را کسب کند، Gears of War: Judgment در 19 مارس 2013 عرضه شد و توانست میانگین 79 را کسب کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا