اخبار بازی

منتظر افسانه‌ی ریمن باشید

ساعاتی قبل Ubisoft اعلام کرد که در حال توسعه ی نسخه‌ی بعدی عنوان تحسین شده‌ی Rayman Origins، با نام Rayman Legends است. این عنوان مراحل توسعه‌ی خود را در استدیوی شعبه‌ی فرانسه‌ی Ubisoft زیر نظر آقای Michel Ancel سپری می کند.

این رونمایی نابهنگام پس از آن صورت گرفت که صبح امروز ویدئویی حاوی اطلاعت در مورد نسخه‌ی جدید از عنوان Rayman در فضای مجازی پخش، و موجب تعجب و شکل گیری سوالات زیادی در ذهن هواداران این بازی شد.

در این ویدئو هیچ نشانی از اینکه آیا بازی در مراحل پایانی ساخت، بر روی چه کنسولی و یا اینکه اصلاً آیا از بازی مذکور است یا خیر وجود نداشت.

این ویدئو قرار بود برای تیم سازنده ی بازی به طور مخفیانه به نمایش در بیاید، تا بتوانند الگوهای خود را بر اساس آن با ابزار توسعه بسازند.

در ویدئویی که صبح امروز توسط سایت Gamekult نشان داده شد، استفاده از کنسول Wii U و شبکه‌ی انحصاری نینتندو با نام NFC (که نشان می داد بازی را می توانید به طور آنلاین انجام دهید.) آشکار بود. البته این ویدئو در همان ساعات اولیه ی صبح توسط Ubisoft از فضای مجازی حذف شد.

در این ویدئو اطلاعت بسیار مهم‌تری نیز به نمایش در آمد، به عنوان مثال تعامل اشیا با تبلت‌کنترلر Wii U که اگر شما مثلاً یک فیگور Rabbid را بر روی آن بگزارید Rabbid‌ها وارد بازی  می‌شوند.

 

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا