اخبار بازی

ملاقات SM64 و Galaxy در Super Mario 3DS

بار دیگر لوله‌کش به دیدار طرفداران می‌آید.خالق سری ماریو، شیگرو میاموتو اطلاعات جدیدی از عنوان جدید Super Mario 3DS افشا کرده است که این عنوان را با دو تا از بهترین و موفق ترین نسخه‌های این سری مقایسه می‌کند.

میاموتو می‌گوید که هواداران Super Mario 64 و Super Mario Galaxy از این عنوان خوشنود خواهند شد. او در این خصوص به مجله ی Edge اذعان داشت: "این عنوان ترکیبی از Super Mario 64 و Super Mario Galaxy خواهد بود. الآن من هر چقدر هم توضیح دهم باز موضوع را منتقل نمی‌کند، اما وقتی که در نمایشگاه E3 پیش رو تجربه‌اش کنید آنگاه درک درستی از آن پیدا خواهید کرد."

بنابراین می‌توان نتیجه‌ی خوشحال کننده‌ای که می‌توان گرفت این است که در E3 آتی این عنوان قابل تجربه خواهد بود. با نگاهی بر تصاویر منتشر شده بعضی‌ها بر این باورند که این عنوان، گذری بین SM64 و Super Mario Bros. 3 خواهد بود. البته فرقی هم نمی‌کند، به هر صورت انتظار عنوان راضی کننده‌ای می‌رود.

جزئیات قابل توجه‌تری هم توسط میاموتو اعلام شد، او تایید کرد: "دٌمی که بر روی لوگو وجود دارد، همان چیزی است که انتظارش را دارید. احتمالاً می‌دانید که با آن شخصیّت چه اتفاقاتی خواهد افتاد." همگی در انتظار ماریو در لباس راکون خواهیم بود.

در خصوص این نسخه، دیروز میاموتو به مجله‌ی Edge گفت: "این عنوان کاملاً اصیل خواهد بود و سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا