اخبار بازی

معرفی یک گیمر جدید از خانواده گیمینگ گیگابایت

همواره یکی از دغدغه های گیمر ها داشتن مادربردهایی با امکانات زیاد بوده است و اما برای تحقق این رویا ،گیگابایت پیشرو در تولید و عرضه قطعات سخت افزار، جدید ترین و اقتصادی ترین  مادربرد خود مبنی بر چیپست اینتل B85 و سوکت LGA1150 در سری Gaming را به دنیای گیمر ها معرفی کرده است.مادربرد P85-Gaming 3 از آخرین و جدید ترین پردازنده های اینتل در سوکت  LGA1150 پشتیبانی می کند. با استفاده از جدید ترین پردازنده اینتل بر روی این برد گیمر ها می توانند بازی های خود را بدون هیچ نگرانی بر روی این برد اجرا کنند. از امکانات ویژه و فوق العاده این مادربرد می توان به قرار گرفتن یک خروجی HDMI به همراه چهار درگاه خروجی USB 3.0 ( دو عدد در قسمت پنل پشت و دو عدد بر روی پنل کیس ) به همراه کارت صدا ALC892 ساخت شرکت Relteak اشاره کرد، این برد همانند برادران بزرگ خانواده گیمینگ خود از تمامی امکانات به صورت پیش فرض و با توجه به رده خود پشتیبانی می کند که می توان به ویژگی انحصاری AMP-UP که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از هدفن و هدست های خود در کنار لاین جدا کننده ، بهترین کیفیت صدا را از مادربرد P85 Gaming 3 دریافت کنند.

این مادربرد در اندازه و سایز ATX عرضه خواهد شد ، بنابراین کاربران برای نصب آن در داخل کیس های متفاوت مشکلی نخواهند داشت. برق مصرفی این مادربرد توسط یک کانکتور 24 پین تامین خواهد شد و برق پردازنده نیز توسط یک کانکتور 8-PIN تامین می شود که با توجه پکیچ ارائه شده در مدار تغذیه ،گیمر ها برای آورکلاک کردن پردازنده با محدودیتی از جانب مدار تغذیه رو به رو نخواهند شد  و در آخر برای اتصال حافظه نیز گیگابایت چهار شکاف حافظه با قابلیت پشتیبانی حداثکر 32GB رم حداکثر تا فرکانس 1600MHZ بر روی این مادربرد تعبیه کرده است.

شکاف های توسعه این مادربرد تشکیل شده از یک اسلات PCI-Express 3.0 16x و PCI-Express 2.0 8x به همراه دو PCI-E x1 و PCI که به کاربران رویای استفاده از دو کارت گرافیک در حالت Crossfireرا محقق می سازد. برای اتصال ابزار ذخیره سازی نیز چهار درگاه Sata با سرعت اتقال اطلاعات تا حداکثر 6GB/s و دو درگاه با حداکثر سرعت 3GB/s تعبیه کرده است. در قسمت پنل مادربرد دو درگاه خروجی USB3.0 به همراه خروجی های کارت صدا 7.1 کاناله قابل مشاهده است، خروجی HDMI نیز در کنار پورت های PS/2 دیده می شود همچنین دو درگاه قدیمی USB2 در کنار خروجی LAN ساخت شرکت Gigabit قرار دارد.

 src=/files/IMG4.png /></p><p dir=RTL>تمامی اطلاعات ذکر شده نوید یک مادربرد گیمینگ در کنار کیفیت و پایداری قطعات از گیگابایت را می دهد که خیال گیمر های علاقهمند به بازی های میانرده و تحت شبکه از داشتن ابزاری حرفه ای برای پیروزی در بازی ها را راحت کرده است</p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=آریا پیروز1394-04-18

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا