اخبار بازی

معرفی کارت گرافیک GIGABYTE GTX 1080 Xtreme Gaming Waterforce WB 8GB

Gigabyte GTX 1080 Xtreme Gaming Waterforce WB 8G مدلی جدید از سری کارت های گرافیک GTX 1080 است که دارای واتر بلاک می باشد. این مدل برای کاربرانی طراحی شده است که بدون اعمال تغییرات در سیستم خنک‌کننده‌ی کارت مایل به استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده مایع می باشند.

 

GIGABYTE GTX 1080 Xtreme Gaming

از آنجایی که این کارت نیازی به فن‌ها و تشکیلات خنک کننده های هوایی یا AIO ندارد، جلوه‌ای چشمگیر و مدرن به نمایش می‌گذارد. Xtreme Gaming Waterforce WB 8G دارای یک GPU قوی GTX 1080 میان یک پوشش پشتی فلزی سیاه و یک واتر بلاک مسی با پوشش کامل با پنجره‌ها و بریدگی‌های شفاف آکریلیک است.

 

 قسمت‌های شفاف و ورودی و خروجی مایع خنک‌کننده با LED ۱۶.۸ میلیون رنگ نورپردازی می‌شوند و واتر بلاک تمام طول کارت را پوشش می‌دهد. این واتربلاک از یک صفحه‌ی مسی بزرگ در تماس مستقیم با هسته‌ی GPU، VRAM و قطعات مهم برای به حداکثر رساندن سرعت فرآیند دفع حرارت استفاده می‌کند.

 

گیگابایت با استفاده از تکنیک‌های Gauntlet Sorting بهترین GPU ها را برای این کارت‌ها انتخاب می‌کند و به این ترتیب قدرت اورکلاک چشمگیری را بدون به‌خطر انداختن پایداری سیستم به ارمغان می‌آورد. این کارت سرعت های 1936 MHz برای Boost و 1784 MHz سرعت پایه در حالت OC و 1898 MHz و 1759 MHz در حالت گیمینگ را به کاربران ارائه می‌دهد.

GIGABYTE GTX 1080 Xtreme Gaming

در پشت این کارت سه پورت DisplayPort، یک HDMI و یک DVI-D به چشم می‌خورد و علاوه بر آن دو پورت HDMI در جلوی کارت وجود دارد که برای استفاده با دستگاه های واقعیت مجازی (VR) تعبیه شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا