اخبار بازی

معرفی روتر LINKSYS WRT1200AC

روتر Linksys WRT1200AC با پیروی از رسم و رسوم سری WRT، قابلیت استفاده به صورت متن‌باز را دارا است و با عملکردی فوق‌العاده، انتخابی مناسب برای کاربران با استفاده‌ در سطح گسترده می باشد. WRT1200AC با دو آنتن اکسترنال، پردازنده‌ی قدرتمند 1.3GHz dual-core ARM و Wireless-AC، قادر به ارائه‌ی سرعتی بالا در ارتباط Wi-Fi و بُردی استثنایی است.

USB 3.0، eSATA و Gigabit Ethernet برای اشتراک فایل

 src=/files/router_1.jpg /></strong></p><p dir=RTL style= 

WRT1200AC دارای چهار پورت Gigabit Ethernet است که تا ۱۰ برابر از Fast Ethernet سرعت بیشتری دارد و با در اختیار داشتن یک پورت USB 3.0 می‌توانید از حافظه‌های اکسترنال در شبکه استفاده کنید و یا از طریق آن یک پرینتر به شبکه‌ی دفترِ کارتان اضافه کنید. اگر از تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات SATA استفاده می‌کنید، WRT1200AC همچنین دارای یک پورت eSATA برای افزایش راحتی استفاده است. این پورت به عنوان یک پورت USB 2.0 هم قابل استفاده است.

 

آنتن‌های دوبانده و Beamforming برای پوشش حرفه‌ای

WRT1200AC برای پوشش سریع و پایدار Wi-Fi در محیط کار یا خانه از دو آنتن قدرتمند استفاده می‌کند که برای بهبود ارتباط های دوبانده‌ی 2.4GHz و 5GHz مهندسی شده‌اند. با آنتن‌های قابل تنظیم و استفاده از تکنولوژی Beamforming برای ارسال یک سیگنال متمرکز به هر دستگاه، کاربران از شبکه‌ای سریع‌تر، بُردی بهتر و تداخل سیگنالی کمتر برای شبکه‌ای قدرتمند و پایدار برخوردار خواهند بود.

 

 src=/files/router_3.jpg></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL><strong>پردازنده‌ی سریع دو‌هسته‌ای </strong><strong><span dir=LTR>1.3GHz</span></strong></p><p dir=RTL><span dir=LTR>WRT1200AC</span> با پردازنده‌ی حرفه‌ای <span dir=LTR>1.3GHz Dual-Core ARM</span> یکی از سریع‌ترین روترهای <span dir=LTR>Wireless-AC</span> در رده‌ی خود است. برخلاف پردازنده‌های تک‌هسته‌ای که آنچنان برای مولتی‌تسکینگ مناسب نیستند، پردازنده‌های دو‌هسته‌ای قادر به مدیریت همزمان چند جریان داده هستند و نتیجه‌ی آن بهینگی و عملکرد بهتر، به‌ویژه در دنیای امروز با دستگاه‌های الکترونیکی متعدد است.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL><strong><span dir=LTR>Open Source Ready</span></strong></p><p dir=RTL>با اینکه <span dir=LTR>Linksys WRT1200AC</span> با پشتیبانی از <span dir=LTR>Smart W-Fi</span> بدون تنظیمات پیچیده قادر به ارائه‌ی عملکردی عالی است، کاربران حرفه‌ای با میان‌افزار متن‌باز می‌توانند تنظیمات را با توجه به نیازهای خود تغییر دهند. با استفاده از سیستم عامل متن‌باز <span dir=LTR>OpenWRT</span> بر پایه‌ی لینوکس قادر به دسترسی به لایه‌ی دیگری از تنظیمات برای روتر خواهید بود.</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL><strong>با </strong><strong><span dir=LTR>Smart Wi-Fi</span></strong><strong> شبکه‌ی </strong><strong><span dir=LTR>Wi-Fi</span></strong><strong> خانگیتان را از هر کجا مدیریت کنید</strong></p><p dir=RTL>با اپ <span dir=LTR>Linksys Smart Wi-Fi</span> می‌توانید از راه دور با تبلت یا اسمارتفون <span dir=LTR>Wi-Fi</span> خانگیتان را بررسی و مدیریت کنید.</p><ul> <li dir=RTL>دسترسی مهمان: یک شبکه‌ی <span dir=LTR>Wi-Fi</span> مجزا و امن برای ۵۰ مهمان بسازید و پسورد را به آسانی به اشتراک بگذارید.</li> <li dir=RTL>کنترل والدین: محیطی امن برای فرزندانتان در اینترنت ایجاد کنید. دسترسی به محتوای نامناسب را محدود کنید، میزان استفاده از اینترنت را کنترل کنید و از دسترسی دستگاه‌های مشخص به اینترنت جلوگیری کنید.</li> <li dir=RTL>اولویت‌بندی دستگاه‌ها: دستگاه‌ها را بر اساس نیاز به سرعت اولویت بندی‌کنید.</li></ul><p dir=RTL> </p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=امیر پارسا1395-09-02

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا