اخبار بازی

معرفی خنک کننده MasterLiquid 92

خنک کننده MasterLiquid 92 از نظر سبک طراحی و ساختار با سایر خنک کننده های مایع موجود در بازار تفاوت دارد. نصب مجزای پمپ، بلاک و رادیاتور در واترکولر ها سبب ایجاد برخی محدودیت ها برای کاربران گردیده است و کولرمستر برای برطرف سازی محدودیت ها دست به ابتکاری جالب زده است. در خنک کننده MasterLiquid 92، رادیاتور روی پمپ و بلاک نصب می شود و به نوعی از ساختار ایر کولر ها استفاده شده است. به این صورت نیازی به نصب مجزای رادیاتور در پنل پشت یا سقف کیس وجود ندارد و می توانید این قطعه را روی پمپ و بلاک قرار دهید. از سوی دیگر نحوه قرارگیری رادیاتور نیز با توجه به فضای درون کیس در دو حالت افقی و عمودی امکان پذیر است.

MasterLiquid 92

 

در صورتی که کیس شما از نظر پهنا با محدودیت برای نصب خنک کننده مواجه است و فضای اطراف سوکت پردازنده برای نصب واترکولر جدید کولرمستر مناسب است، می توانید رادیاتور را به صورت افقی روی پردازنده قرار دهید. هر چند در این صورت امکان نصب فن دوم از کاربر سلب می شود، اما واترکولر جدید کولرمستر در حالت تک فن نیز می تواند عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

 همان طور که از نام خنک کننده جدید کولرمستر مشخص است، کاربران امکان نصب دو عدد فن با ابعاد 92 میلی متر را دارند. حداکثر شدت جریان فن های به کار رفته در MasterLiquid 92 برابر با 49.7 فوت مکعب است و حداکثر نویز آن 30 دسی بل است. با توجه به ابعاد فن، می توان نویز آن را تا حدودی قابل قبول ارزیابی کرد.

 

MasterLiquid 92

 

 کولرمستر خنک کننده مایع جدید خود را به صورت اختصاصی برای کاربران سیستم های مجهز به پردازنده اینتل طراحی کرده است، به گونه ای که در لیست پشتیبانی سوکت های پردازنده، نامی از AMD به چشم نمی خورد و سوکت های LGA 1155/1156/1151/1150/2011/2011-V3 توسط MasterLiquid 92 پشتیبانی می شوند. دو نشانگر دیود نوری نیز وظیفه اطلاع رسانی نحوه کارکرد واترکولر را بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا