اخبار بازی

معرفی بازی Are no Surge

مجله Dengeki Playstation در شماره این هفته خود بازی جدید شرکت Gust به نام Are no Surge که ترکیبی از دو عنوان محبوب این شرکت یعنی Ar Tonelico و Ciel no Surge است را معرفی کرد.

طبق مطالب منتشر شده سبک بازی RPG خواهد بود و کارگردان بازی کسی نیست جز آقای Akira Tsuchiya (کارگردان سه گانه Ar Tonelico)، وظیفه طراحی شخصیت‌های بازی هم به عهده ntny (یکی از طراحان سری Phantasy Star و Ar Tonelico) است.

دنیای بازی Are no Surge حول مسایل جادویی و قدرت ذهن می‌چرخد. استودیو Flight Unit که در چندین و چند عنوان دیگر با استودیو Gust در بخش‌های گرافیک و انیمیشن همکاری داشته، قرار است مدل‌های 3 بعدی با کیفیتی را برای این بازی طراحی کند تا بازی از لحاظ بصری تبدیل به یک عنوان درجه یک شود.

در حالی که نام بازی ترکیبی از دو سری بازی Ar Tonelico و Ciel no Surge است، هنوز رابطه این دو جهان با هم مشخص نشده است.

یکی از نکاتی که در مطالب منتشر شده در مجله جلب توجه می‌کند این مسئله است که زبانی که شخصیت‌های بازی با آن صحبت می‌کنند همان زبان دنیای Ciel no Surge خواهد بود. همچنین تایید شده است که دنیای بازی همان دنیای Ciel no Surge است اما در برهه دیگری از زمان.

شخصیت اصلی بازی پسر جوانی به نام Delta Lantanoil است. Delta به عنوان یکی از اعضای گروه PLASM وظیفه محافظت از شهر در برابر Sharl (دشمن بازی) را داشت. بعد از یک حادثه، Delta از گروه اخراج می‌شود و در حال حاضر به همراه Acies (همراه شبه انسان Delta) یک رستوران کوچک را اداره می‌کند.

سیاره La Ciela جایی است که Genomeها زندگی می‌کنند. Sharl با استفاده از یک آواز جادویی مشغول دزدیدن انسان‌هایی است که امکان هیچ‌گونه ارتباطی را ندارند، در همین وضعیت و پس از باز شدن دیوار Felion (دیواری که Felion را از سایر قسمت‌های سیاره جدا می‌کرد) سرو کله فردی که توانایی اجرای آوازی باستانی را دارد پیدا می‌شود که در حال حاضر بنا به دلایل نامعلومی این توانایی خود را از دست داده است.

همچنین شهری در دنیای بازی وجود دارد که در آن موجودات باستانی از خواب دیرینه خود بیدار شده‌اند و در کنار مردم دنیای مدرن در حال زندگی هستند.

به عنوان آخرین نکته داستانی گفته شده است که وظیفه حکومت Felion به عهده یکی از پادشاهان بهشتی که یک پرنسس است خواهد بود.

Are no Surge یک بازی RPG سنتی است که به 3 بخش شهرها، قسمت‌های غیر شهری (دشت‌ها، جنگل، صحرا و…) و مبارزات تقسیم شده است.

سیستم مبارزات بازی یک سیستم ترکیبی است که بر پایه مبارزات نوبتی بنا شده است، بدین صورت که شخصیت همراه (Acies) در صف دوم از آهنگ‌های جادویی استفاده می‌کند و شخصیت اصلی (Delta) در صف اول وظیفه مبارزه با دشمنان و محافظت از همراهان خود را دارد. (چیزی شبیه همان سیستم مبارزات بازی Ar Tonelico)

شما در طول داستان بسته به شرایط بازی توانایی سوییچ کردن بین 2 شخصیت اصلی بازی یعنی Delta و Acies را خواهید داشت و می‌توانید کنترل هر کدام از آن‌ دو را به دست بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بازی Genometric System است که مرتبط با عواطف شخصیت‌ها است، گفته شده از این ویژگی برای بالا بردن قدرت شخصیت‌ها استفاده می‌شود.

Synthesis System هم آخرین ویژگی معرفی شده بازی است که تقریباً در تمام عناوین قبلی شرکت Gust وجود داشته است.

در پایان قابل ذکر است که بازی Are no Surge در تاریخ 30 ژانویه 2014 در کشور ژاپن به صورت اختصاصی برای کنسول PS3 منتشر می‌شود.

در حال حاضر خبری از نسخه انگلیسی بازی در دست نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا