اخبار بازی

معرفی بازی جدید Team Meat

طرفداران Indie Game ها مطمئناً با بازی های زیبای Edmund McMillen و Tommy Refenes آشنا هستند. زوج بازیسازی که پیش از این بازی محبوبی چون Super Meat Boy را طراحی کرده بودند. Ed نیز بازی ای تحت عنوان The Binding of Isaac ارائه کرده بود که هر دوی این بازی ها طرفداران زیادی پیدا کردند.
اینک خبر از ساخت بازی جدید این دو بازیساز به گوش می رسد. بازی ای تحت عنوان Mew-Genics.
Mew-Genics در ابتدا در کنار بازی Super Meat Boy: The Game به صورت یک بازی کوچک و ساده در عرض چند روز طراحی شد. ولی بعد از آن Ed و Tommy به فکر ارائه آن به عنوان یک بازی کامل و پروژه بعدی Team Meat افتادند. بازی ای که Ed از آن به عنوان عجیب ترین چیزی که تا به حال روی آن کار کرده نام می برد.
هنوز اطلاعات چندانی از Mew-Genics منتشر نشده ولی مهم ترین نکته در مورد بازی به محتوای رندوم گونه آن برمی گردد. اگر بازی زیبای The Binding of Isaac را انجام داده باشید، با این حالت آشنا هستید. به این صورت که مراحل و محیط ها، دشمن ها و آیتم ها و … در آن بازی به صورت رندوم در اختیار بازیکن قرار می گرفتند و بعد از ساعت ها بازی کردن، بازی هنوز تازگی خود را حفظ می کرد. Ed در کنار این ویژگی Mew-Genics به این نکته اشاره می کند که این بازی عجیب کاراکترهایی با شکل و شمایل گربه ها خواهد داشت.
کار روی بازی به سرعت در حال انجام بوده و به زودی اطلاعات بیشتر از جمله پلتفورم ها، ویژگی های گیم پلی و تصاویر جدید از آن منتشر خواهد شد. همچنین به گفته Ed طرفداران Team Meat نگران Super Meat Boy: The Game نیز نباشند و این بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد.
سایت رسمی Mew-Genics

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا