اخبار بازی

مصاحبه game informer با دیوید کیج پیرامون روند ساخت Beyond: Two Souls

632173dcage.jpeg

مجله game informer مصاحبه ای را با موسس و مدیرعامل شرکت Quantic Dream آقای David Cage پیرامون عنوان آینده این شرکت یعنی Beyond: Two Souls انجام داده است که در ادامه شاهد آن خواهید بود.
game informer: باید خیلی سخت باشه که پروسه ساخت عناوینی مثل Heavy Rain و Beyond را بدون درز اطلاعاتی از مراحل تولید بازی ها پیش برد. خود شما مایل هستید تا پروژه خود را به صورت مخفیانه وبه دور از رسانه های عمومی بسازید و وقتی به پایان رسید آن را عرضه کنید؟
David Cage: این مساله برای من مثل یک رویا می ماند، این که بازی خودم را بدون درز اطلاعاتی از آن بسازم، به این صورت بازیباز ها با یک داستان تازه و جدید روبرو می شوند.این کاری هست که حتی مشهورترین و بااستعدادترین فیلم سازان هم از عهده انجام آن خارج هستند، این طور است که من هم امید کمی به تحقق این موضوع دارم. اما از طرفی این مساله خیلی نامید کننده است که قادر به انجام چنین کاری نیستیم. باید در مورد بازی تا حدی برای شما توضیح بدهم، اما نه آن قدر که باعث بشوم که تجربه انجام بازی را برای شما از بین ببرم. تمام چیزی که من می توانم به شما بگویم این است که بازی Beyond: Two Souls جاه طلبانه ترین بازیی است که تا به حال بر روی آن کار کرده ام. ما دست به یک ریسک زدیم و همه چیز را از ابتدا شروع به طراحی کردیم. ما برای به نمایش گذاشتن 15 سال از زندگی او با یک چالش روبرو بودیم و باید بگویم که Ellen یکی از بهترین اجراهایی را که من تا به حال در یک بازی رایانه ای دیده ام، به نمایش گذاشته است. من امیدوارم تا بازیباز ها هم Beyond را تجربه کنند، چرا چون که این بازی چیزی متفاوت از عناوین دیگر است. ما روح و وجود خود را در این بازی گذاشته ایم، و من به این معتقدم که مردم این حس ما را درک خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا