اخبار بازی

مصاحبه با David Cage درباره Heavy Rain

David Cage یکی از بهترین بازی سازان جهان است که مدیریت استودیوی Quantic Dream را دارد و البته داستان نویس و کارگردان بازی هایی همچون Omikron: The Nomad Soul , Fahrenheit بوده است و حالا همین وظیفه رو نسبت به Heavy Rain دارد. وی در این باره یک مصاحبه بسیار جالب با GTTV داشته است.

" ما به Heavy Rain در استودیو خودمان پروژه بابیلون میگویم. معمولا مرحله فیلم برداری فیلم های 18 هفته است اما در مورد بازی ما این کار 9 ماه به طول انجامیده است. که کار خیلی عظیمی هست. مثال دیگر این است که فیلنامه فیلم ها بین 100 تا 120 صفحه است در حالی که Heavy Rain دارای 2000 صفحه فیلم نامه است و البته دلیل این کار واضح است و به خاطر این است که ما در حال ساخت یک بازی غیر خطی هستیم."

"هیچکاک میگفت برای ساخت یک فیلم خوب به سه عنصر مهم نیاز هست: فیلنامه خوب , فیلمنامه خوب , فیلمنامه خوب. من کاملا باهاش در این ضمینه موافق هستم. ما بسیار بر روی این بازی کار کردیم و Heavy Rain بازی هست که بر اساس داستان پیش میرود."

"ما جز معدود استودیو های جهان هستیم که تکنولوژی و ابزار motion capture برای خودمان داریم. ما 28 دوربین مختلف برای انجام این کار داریم. و ما برای اینمیشن های بازی به این تجهیزات نیاز داریم. ما همچنین برای خودمان استودیو صداگذاری جدا داریم. و همچنین ما اسکنر های 3D برای اسکن کردن صورت ها داریم. پس ما همه چیز را برای خلق کردن این تجربه داریم."

ما سرمایه گذاری زیادی بر روری تکنولوژی خودمان کردیم تا یک بازی تک و عالی داشته باشیم. ما درHeavy Rain به جزییات اهمیت زیادی دادیم و این هم به خاطر قدرت و حافظه PS3 است که این امر را بریمان میسر کرده است. ما تمام جزییات بازی را از قبل به صورت سه بعدی طراحی کردیم و این پر جزییاترین بازی هست که من دیده ام. معمولا در ساخت بازی ها شما به چیز های که در چشم هستند اهمیت میدهد. ما در اینجا بازی ساختیم که شما می توایند به تمام جزییات توجه کنید . ما فقط در Heavy Rain یک دکور درست نکردیم. بلکه محیطی را ساختیم که انگار یک انسان واقعی در ان زندگی می کند. "

" ما بازی را ساختیم که بیشتر برای برزگسالان هست تا بچه ها دلیل این موضوع هم به این خاظر هست که این بازی یک سفر احساسیه و تجربه شما از بازی بر اساس داستانی که نقل قول میشود پیش میره. "

"در زمان های قدیم( 10 سال پیش به طور مثال ) تکنولوژی زیاد وجود نداشت و به مفهوم اهمیت زیاد نمی دادند در نتیجه بازی بیشتر درباره غلبه خوبی بر بدی , نجات پرنسس توسط یک فرد شجاع و…..( وی مدت ها پیش اعلام کرده بود بازی درباره عشق یک پدر به فرزندانش هست) . ولی ما حالا می توانیم داستان واقعی انسان های واقعی را تعریف کینم و در عین حال از اون یک داستان جذاب و هیجان انگیز درست کنیم."

"شما در بازی می توانید کار های مختلف انجام دهید که هر کدام نتایج متفاوتی را در پی خواهد داشت و نتایج کار هایی که شما انجام می دهید واقعی و قابل پیش بینی هستند و شما میتوانید تصمیم بگیرید که کدام کار رو انجام دهی."

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا