اخبار بازی

مصاحبه با Bill Gates

تقریبا یک سال می شود که Bill Gates افسانه ای مایکروسافت را ترک کرده ، ولی همچنان سر او شلوغ است.

درمان و مبارزه با بیماری فلج اطفال،مبارزه با مالاریا و حل مشکل سیستم آموزشی آمریکا ، تنها ادنکی از کارهای بود که عمو بیلی در این چند وقته انجام داده .

آقای گیتس جدیدا مصاحبه ای با news.cnet.com داشته که در این مصاحبه سخنان زیادی گفته که البته همه ی آنها در مورد بخش سرگرمی مایکروسافت نیست ولی ایشون در طول این مصاحبه در مورد.Project Natal و حتی آمدن آن برای PC و یا Chrome صحبت هایی کرده که سعی شده بخش های مهم و مربوط به بازی آن از متن این مصاحبه استخراج شود. گرچه این بحث به دو سوال کوتاه شده ، ولی لازم دانستم به جای گذاشتن خبر این قسمت همان اندک قسمت مصاحبه قرار گیرد.

مایکروسافت در حال حاظر چه کار می کند؟

من همیشه فکر می کنم، اوه خدای من چرا مایکروسافت حتی بیش از این بهتر عمل نمی کند؟ به این خاطر که این دیدگاه همیشه بینش من بود. سریع حرکت کنید ، تمام چیزهای جدید را به سرعت انجام دهید. ولی شما باید بپرسید: آیا Windows 7 خوب خواهد بود؟. من مجبورم برای پاسخ دادن به این سوال آن را با بقیه سیستم عامل ها مقایسه کنم. و مسلما پس از آن می گویم:این ویندوز به شدت زیبا است.

کاری که آنها با Office انجام داده اند فوق العاده است و آنقدر چیزهای زیادی در آن است که باید 9 ماه بعد در مورد آن سخن گفت.

یکی از قسمتهایی که ما در آن خیلی خوب دیده شدیم بخش Game بود. استخدام افراد بسیار حرفه ای و ادامه دادن راه خود در این قسمت با حالتهای مختلف.

قسمت مهمی که من همیشه در آن سعی می کردم به قولی Up to date باشم ، مستلزم یک گروه تحقیقات بود. من چند هفته پیش در آزمایشگاه Cambridge بودم. رفتن به آزمایشگاه هند یکی از برنامه های این ماه من است. این قسمتی بود که من همیشه برای آن اهمیت زیادی در مایکروسافت قائل بودم. برای مثال شما در سالهای آینده شاهد دوربینهای حسگر جدیدی خواهید بود . نه فقط برای بازی ، بلکه برای تمام رسانه ها. اگر آنها آن را به ویندوز یک PC وصل کنند ، برای همکاری و ارتباطات خیلی خوب خواهد بود. و وقتی شما دوربین را میگذارید .. این فوق العاده خواهد بود. این نشان گر یکی از تجربه ها و تحقیقات وسیع مایکروسافت پیرامون یک پدیده ی Original است.

در ادامه پس می توان گفت که هر دو کاربران Xbox و PC می توانند از آن استفاده کنند. و حال اگر آن را در دفتر کار خود استفاده کنید ، میتوانید ببینید چقدر جالب خواهد بود. در کل این فوق العاده است.

پس می توان گفت ، مایکروسافت خیلی شرکت نو آوری است. و بدیهی است که همچنان در حال پیشرفت است.

من به خوبی آخرین صحبت شما را متوجه نشدم . شما در مورد دوربینها و depth sensing cameras های موجود در Natal صحبت می کنید؟

بله،دقیقا Natal. و تمام برنامه سازی ها و کارهای پیرامون آن.

و ما آن را بیش از یک وسیله برای بازی میبینیم؟ آیا ما آن را در بخشهای مختلف هم خواهیم دید؟

خب. من فکر می کنم ارزش آن خیلی بالاست وقتی شما در خانه هستید. و می خواهید موسیقی و فیلم مورد نظر خود را اجرا کنید. و این در آنجا خیلی خوب است. و من فکر می کنم به همین میزان ارزش این دستگاه به قدری است که ما از آن در دفتر کار خود از آن استفاده کنیم و آن را به PC متصل کنیم. پس مایکروسافت کارها و تحقیقات زیادی پیرامون همین موضوع انجام داده. و باید بگویم: چرا نباید از آن در Office خود به عنوان یک وسیله ی مهم استفاده نکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا