اخبار بازی

مصاحبه با سازندگان Edge Of Twilight

بازی Edge Of Twilight از اون دسته از بازی هایی بوده که کمتر در مورد اون اخبار شنیده شده و اطلاعات از اون کم بوده تنها خبر قابل ذکر در طول این مدت عرضه بازی برای PS3 بود . به تازگی Strategy Informer یک مصاحبه با سازنده بازی داشته که خواندش خالی از لطف نیست. این بازی جز معدود بازی های که من یاد LOK و رازیل میاندازه .

Mike Bowden: برای خواننده های ما که ممکنه چیزی از این بازی به یاد نداشته باشند یک توضیح مختصر برای ما از این بازی میدهید ؟

Fuzzyeyes Studio:در Edge Of Twilight بازکنان به جای یک bounty hunter مطرود { طرد شده } به نام Lex قرار میگیرند . وی تنها موجود دو رگه در دنیای که به دو نیم تقسیم شده یکی روز و دیگری شب . Lex در اینجا یک دو رگه هست از دو نژاد مختلفی که در این بازی وجود دارد { (the industrial Athern and the spiritual Lithern)وی قابلیت سفر بین دو ناحیه رو داره .وی در هر ناحیه شخصیت و قابلیت های ویژه خودش و مربوط یه همان ناحیه رو داره . با اینکه که Lex از هر دو عالم طرد شده ولی دارای یک سری توانایی های مخصوصه که میتونه این دو فرمانروایی از فرو رفتن در تاریکی نجات بده

Mike Bowden: طبق توضیحات بازی انتخاب های مختلف شما بر روی دنیا اطراف هم اثرات مختلف داره . میشه یکم برای ما درباره این موضوع توضیح بدهید ؟

Fuzzyeyes Studio: ما در حال تکمیل خط داستانی بازی هستیم و این در خط داستانی با هر تصمیمی که Lex میگیره یا نمیگیره عوض و تغییر خواهد کرد . در حال حاضر ما درحال ساخت بازی به صورت مخفیانه هستیم Sorry!

Mike Bowden: جدا از این کاری که قول داده بودید داستان بازی به نظر خیلی گیرا و جذاب به نظر میاد . چه قدر میتونیم منتظر زمان بازی باشیم ؟

Fuzzyeyes Studio: میتونم بگم که چیزی حدود 10 تا 12 ساعت که البته زمان بسیار خوبی برای ژانر Action/Adventure هست

Mike Bowden: شما همچنین از شخصیت های Lex گفتید . ما چه طوری میتونیم متوجه شکل اون بشیم ؟ ایا شبیه به بازی های Bioware مثل KotoR or Mass Effect هست ؟

Fuzzyeyes Studio: نه . نه دقیقا این 2 بازی RPG هستند و بازی ما یک Action/Adventure هست . پس ساختار بازی دارای مدهای کمی بیشتر هست . ما به بازیکنان اجازه دادیم اونها کار کنند و دنبال پول بگرند { و یا item های مختلف و میتونند برای بدست اوردن پول داد و ستد کنند } . پس اونها میتونند چیز های مختلفی بخرند برای upgrade . این upgrade واقعا به بازیکن کمک میکنه

Mike Bowden: شما گفتید که دنیای این بازی به قسمت شب/روز تقسیم شده ایا ما این تغییرات به صورت Real Time میبینیم ؟اگر شما توی توی یک محیطی باشی و مدتی صبر کنی ایای تاریکی همه جا رو فرا خواهد گرفت ؟

Fuzzyeyes Studio:طبق داستان هر کدوم از این ناحیه ها به یک صورت شب یا روز به صورت Realtime هستند و اما برای ما اونها اهمیتی ندارند و اونها { شب و روز } میتونند اکثر پازل های محیطی رو بشکنند

Mike Bowden: ایا شما نقشه ای برای مد online بازی هستید و یا فقط بر روی single player تاکید دارید ؟

Fuzzyeyes Studio: بازی Edge Of Twilight یک بازی تک نفره در ژانر adventure هست . ما هیچ نقشه ای برای مطرح کردن قسمت online و یا multiplayer نداریم . هدف ما این بوده که یک بازی adventure به خوبی و پیچیدگی که میتوانیم بسازیم . البته ما سیستم achievements برای هردو کنسول X360 و PS3 داریم و افراد میتونند اون رو به صورت online به هم نشان دهند .

Mike Bowden: تا چه زمانی پروسه ساخت بازی کامل میشود ؟ ایا ما میتونیم به عنوان مثال ویدئو و یا دمویی از gameplay به زودی ببینیم ؟

Fuzzyeyes Studio: خب … ما فعلا در راه خوبی هستید برای ساخت بازی هستیم اما ما برنامه ریزی کردیم بازی رو برای سال 2009 که عرضه کنیم پس برای عرضه دمو یکم زود هست . ولی ما اگر چه ما امیدواریم در زمان کوتا هی بتوانیم چند ویدئو اماده کنیم

Mike Bowden: بزرگترین چالشی که تا به حال در ساخت بازی داشتید چی بوده و چرا ؟

Fuzzyeyes Studio: وقتی که شما پروژه جاه طلبانه مثل Edge Of Twilight کار میکنید چالش های بسیار زیادی دارید که باید مراقب اون باشید . بزرگترین چالش این بود که بتونیم فرهنگ و غنی به این دو دنیا متفاوت قرار بدهیم . خیلی کار میبره برای اینکه دنیایی خلق کنی که که دنیای منحصر به فرد همراه معماری منحصر به فردی داشته باشه که این کار خیلی سخته اما غیر ممکن نیست

Mike Bowden: ظاهر بازی شما چه گونه هست ؟

جدا از داشتن Gameplay منحصر به فرد که از دل دو پرسونا بودن شخصیت اصلی و نیز چگونگی چیدمان محیط،‌ دشمنان و سایر موارد بازی بر آمده است،‌ من بایستی این نکته را نیز روشن کنم که عمقی که به داستان،‌اجتماع و معماری بازی داده شده است در نوع خود خارق العاده می باشد. در نگاه اول، داستان و دنیای پیرامون آن فقط یک نما را نشان می دهد،‌ولی همچنان که بازیکن جلوتر می رود و شروع به کاویدن دنیایی که آفریده ایم می کند،‌ و به پیش زمینه وقایعی که در حال حاضر اتفاق می افتند واقف می شود،‌ شکل بازی به کلی عوض می شود. البته،‌درجه این تغییرات بسته به نگاه،‌ اعتقادات و باورهای بازیگر ممکن است متفاوت باشد. زمانی که بازی تمام می شود، ما فکر می کنیم که بازیگر دوباره دوست خواهد داشت که دوباره بازی را از اول شروع کند تا بیشتر و بیشتر این دنیای چند بعدی را کشف کند.

Mike Bowden: این بازی برای 360 و PC فقط در لیست شما بود . چرا نسخه PS3 حذف و محروم مانده بود ؟ ایا به دلیل اینکه سخت افزار این دستگاه خیلی با دو تای دیگر فرق داشت ؟ و ایا دلیل دیگری داشت

Fuzzyeyes Studio: خب ما اخیرا ساخت نسخه PS3 رو هم اعلام کردیم پس متاسفانه این سوال مقداری مسخره هست

Mike Bowden: ما در Strategy Informer از شما تشکر میکنیم برای اینکه قبول کردید شرکت کنید توی این مصاحبه کوتاه و ارزوی بهترین موفقیت ها رو برای بازی شما داریم .

Fuzzyeyes Studio:ه No problem! ممنون از اینکه این فرصت دادید که درباره ی Edge Of Twilight حرف بزنیم …..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا