اخبار بازی

مصاحبه‌ای با Remedy در مورد Alan Wake

سلام
مسئولین Remedy همیشه در برخورد با مخاطبان خود نظر لطف داشته و تا آنجایی که بتوانند، در تکمیل اطلاعات افراد به آن‌ها کمک می‌کنند. در این راستا چندین سوال در مورد بازی Alan Wake از Remedy پرسیده شد که بدین گونه جواب دادند: 

بازی در چه مرحله‌ای از ساخت به سر می‌برد؟

ما زمان بسیار زیادی را صرف فراهم کردن مقدمات ساخت بازی کردیم. ابتدا ایده‌های خود را مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را تکمیل کردیم. تمام وسایل و تکنولوژی‌هایی که برای ساخت بازی لازم بود را فراهم کردیم. در حال حاضر سریعا در حال پیشرفت و تکمیل بازی هستیم اما با اطمینان می‌گوییم که هنوز کوهی از مسایل و کارهای مختلف پیش روی ماست.

تیمی که روی AW کار می‌کنند، چند نفره هستند؟

31 نفر از اعضای Remedy بر روی بازی کار می‌کنند گرچه قسمتی از بازی در خارج از استدیوی Remedy انجام می‌شود. 5 نفر بر روی طراحی بازی، 11 نفر بر روی قسمت دیداری و گرافیک بازی، 9 نفر در قسمت برنامه نویسی، 2 نفر در مدیریت پروژه، 2 نفر در قسمت حقوقی و بازرگانی و 2 نفر نیز مسئول IT پروژه هستند.

چه مدت است که پروژه ساخت AW را شروع کردید؟

وقتی که Max Payne 2 به بازار شیپ شد، ما استراحت کوتاهی داشتیم و از ان پس شروع به گشتن به دنبال پروژه بعدی خود کردیم. ما چیزی می‌خواستیم که ما را هیجان‌زده و شگفت انگیز کند. سرانجام بعد از چندین طرح، آن چیزی را که مد نظرمان بود یافتیم… و آن Alan Wake بود.

هزینه ساخت این بازی چقدر است؟

شروع کار با بیش 7 میلیون دلار بود. در اوایل Remedy خودش هزینه‌ها را متحمل می‌شد تا اینکه این پروژه به جیب بیکران مایکروسافت وصل شد. بودجه نهایی بازی رازی است که فاش نخواهد شد.

هدف اصلی شما در این پروژه چیست؟

Alan Wake بازی‌ایست که باید امتیاز +90 بگیرد. این یعنی کیفیت و کیفیت، مهمترین فاکتوری است که برای ما اهمیت دارد. هیچ چیز برای ما مهم نیست به جز اینکه یک بازی ممتاز ارائه کنیم.

پایان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا