اخبار بازی

مشکلات فراوان پس از آخرین بروزرسانی بازی GTA V

سرور های بخش آنلاین بازی Grand Theft Auto پس از بروزرسانی 1.03 برای کاربران پلتفرم های PS4 و XboxOne قطع شد. طبق گفته های استدیو بازیسازی Rockstar این مشکلات متناوب بوده است اما پس از آپدیت مشکلات متفاوت دیگری نیز برای کاربران این بازی ایجاد شده است.

مشکلات گوناگونی از طرف کاربران در صفحه مخصوص بازی GTA V در سایت اجتماعی Reddit گزارش شده است که از عمده ترین مشکلات می توان به شروع نشدن بازی و همچنین توقف در بارگزاری 20 درصدی برای شروع بازی اشاره کرد .

این مشکلات حتی گریبان گیر بعضی از کاربران آنلاین بازی نیز شده است اما با اینحال بعضی از کاربران نیز بوده اند که مشکلی در طول بازی مشاهده نکرده اند ولی با اینحال ذکر کرده اند که "متصل شدن به بازی مشکل شده است "، کاربرانی نیز گزارش داده اند که برای بازی کردن باید اطلاعات نصب شده بر روی کنسول خود را پاک کرده و دوباره اطلاعات را نصب کنند و همچنین مورد های متعددی نیز اشاره شده است که پس از نصب این آپدیت اسلحه های آنان در قسمت آفلاین بازی ناپدید شده است. 

در موردی عجیب تر بعضی از کاربران نیز با اخطار "CE -34878 -0" در هنگام بارگزاری بازی برخورد کرده اند که حاصل آن متوقف شدن بازی و شروع دوباره آن بوده است، در همین راستا استدیو Rockstar راه حلی برای این اخطار در انجمن رسمی بازی پیشنهاد داده است.

 

البته لازم به ذکر است که این مشکلات برای کاربران متعددی نیز رخ نداده اند و طیف این مشکلات شامل تعداد کمی از بازیکنان بوده است.

منبع

وحید ظهرابی نژاد

یکمی دست به نوشتنبازی - کتاب - نوشتن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا