اخبار بازی

مشخّصات فنّی، تاریخ عرضه و قیمت تبلت‌های PlayStation مشخّص شد.

جزئیات زیادی در رابطه با تبلت‌های PlayStation سونی که نخستین بار در ۲۶ آوریل رونمایی شدند، مشخّص شد.

این تبلت‌ها که پیش از این با نام‌های S1 و S2 شناخته می‌شدند، هم‌اکنون به ترتیب Tablet S و Tablat P نامیده می‌شوند.

Tablet S که دارای صفحه نمایش ۹.۴ اینچی است ظاهری مشابه iPad دارد و در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد شد. در انگلستان قیمت مدل‌های دارای حافظه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی از این دستگاه که به Wi-Fi مجهزند به ترتیب ۳۹۹ و ۴۷۹ پوند خواهد بود. مدل ۱۶ گیگابایتی دیگری از این دستگاه که علاوه بر Wi-Fi به 3G نیز مجهز است 499 پوند قیمت خواهد داشت.

Tablet P که دارای دو صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی بوده و شکل آن تا حدودی یاد آور Nintendo DS است، در ماه نوامبر عرضه خواهد شد و مدل ۴ گیگابایتی آن که به 3G و Wi-Fi نیز مجهز است در انگلستان به قیمت ۴۹۹ پوند عرضه خواهد شد.

علاوه بر Android Market هر دو تبلت به PlayStation Suite هم دسترسی دارند و در نتیجه همانند گوشی Xperia Play بازی‌های قدیمی PS1 برای این تبلت‌ها قابل دانلود هستند.

از امکانات این تبلت‌ها میتوان صفحه نمایش TruBlack، قابلیت گشت و گذار در وب، صفحه کلید مجازی، نرم‌افزار‌های رسانه‌ای DLNA و برنامه‌ها و بازی‌های Android را نام برد.

سیستم عامل این دو تبلت‌ Android Honeycomb 3.1 است و دارای پردازنده‌ی یک گیگاهرتزی Nvidia Tegra 2 و دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند. عمر باتری Tablet P هشت ساعت و عمر باتری Tablet S هفت ساعت خواهد بود. از سوی دیگر مدل‌های Wi-Fi و 3G از Tablet P به ترتیب دارای وزنی برابر با  ۵۹۵ و ۶۲۵ گرم خواهند بود در حالی که Tablet S تنها 372 گرم وزن خواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا