اخبار بازی

مشخصات، قیمت، تاریخ عرضه و تصویر پرچم‌دار سامسونگ، Galaxy S8، به بیرون درز کرد

دیروز اطلاعات جدید و مهمی درباره پرچم‌دار مورد انتظار سامسونگ یعنی Galaxy S8 به بیرون درز کرد که شامل تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند است. این اطلاعات توسط منبع معتبری یعنی Evan Blass منتشر شده که نمی‌توان به آن‌ها شک کرد.

تلفن هوشمند Galaxy S8 سامسونگ در دو اندازه 5.8 اینچی و 6.2 اینچی (با عنوان Galaxy S8 Plus) عرضه خواهد شد. هر دو نسخه از صفحه‌نمایش سوپر AMOLED با نسبت ابعادی غیرمتعارف 18.5:9 استفاده می‌کنند. نسخه معمولی از باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و نسخه Plus از باتری 3500 میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند. هر دو نسخه از نظر عملکرد نسبت به مدل S7 عملکرد بهتری داشته و از نظر گرافیکی سریع‌تر و از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر هستند.

حافظه RAM هر دو مدل 4 گیگابایت بوده و حافظه داخلی آن‌ها 64 گیگابایت است که از طریق حافظه جانبی قابل افزایش است. رزولوشن دوربین اصلی مانند مدل قبلی 12 مگا پیکسل خواهد بود و دوربین سلفی 8 مگا پیکسل خواهد بود. سنسور اثرانگشت به پشت تلفن منتقل شده. این تلفن هوشمند از پورت USB Type-C استفاده خواهد کرد.

سیستم‌عامل این تلفن هوشمند اندروید Nougat است. دستیار هوشمند Bixby بر روی این محصول قرار دارد و گفته می‌شود نسبت به رقبایش در اپل، گوگل و مایکروسافت قادر به پردازش دستورات پیچیده‌تری است.

در آخر بر اساس اطلاعات درز کرده این تلفن هوشمند در تاریخ 29 مارس در نیویورک به‌طور رسمی نمایش خواهد داشت و در 21 آوریل به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه معمولی 799 یورو و قیمت مدل Plus برابر 899 یورو خواهد بود.

تصویر این تلفن هوشمند را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا