اخبار بازی

مسابقه بازی های کوچک در جشنواره بازی های رایانه ای تهران

مسابقه بازی های کوچک در قالب بخش اصلی دومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران در بخش اصلی برگزار می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای تهران، مسابقه بازی های رایانه ای کوچک یکی از بخش های اصلی مسابقه ملی جشنواره بازی های رایانه ای تهران است.

در این بخش متقاضیان بازی های به اصطلاح کوچک یا ایندی که امروز به عنوان بازی هایی بدیع و در عین حال پرطرفدار در میان علاقه مندان شناخته می شود به رقابت با یکدیگر می پردازند.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره بازی های رایانه ای، محدودیتی برای ارائه بازی از سوی بازی سازان در این بخش وجود ندارد اما بازی های متقاضی نباید پیشتر در دوره قبلی این رویداد فرهنگی شرکت کرده باشند.

بازی های متقاضی حضور در این بخش اگر در مرحله  بازی کردن (Playable) باشد باشند می توانند حضور یابند و کامل بودن این آثار الزامی نیست.

بازی حتما باید ایرانی بوده و توسط شرکت ایرانی تولید شده باشد، ارائه هرگونه mod یا سایر موارد غیر قابل قبول است.

ثبت‌نام در جشنواره، فقط توسط تولید‌کننده بازی امکان‌پذیر می‌باشد و تولید کننده برای ثبت‌نام، باید برگه درخواست ثبت‌نام را تکمیل و تا زمان اعلام‌شده به همراه مدارک خواسته شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

  متقاضیان شرکت در مسابقه می‌بایست تا زمان تعیین شده محصول خود را بر روی CD یا DVD به صورت تست شده و سالم، در سه نسخه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

براساس این گزارش، نحوه تولید محصول و ریز فعالیت ها بایست ارسال شود. در صورتی که در برنامه نویسی، گرافیک، صدا و موسیقی، دیزاین یا… بازی از میان افزار یا منابع آماده یا سورس باز، که توسط خود تیم تولید کننده تولید نشده باشد، استفاده گردد، باید به صورت جزء به جزء و کامل اشاره شود. عدم رعایت این موضوع باعث حذف کامل امتیاز مربوط به آن بخش می شود.  

محصول مورد نظر باید دارای نصب سریع و آسان (مانند کلیه بازی های موجود در بازار) باشد و در صورتی که نصب و اجرای بازی نیازمند طی مراحل خاصی است، باید این پیش نیازها همراه محصول و راهنمای نصب ارسال گردند. بدیهی است امکان حضور سازنده جهت نصب و اجرای بازی و یا اجرای بازی بر روی یک کامپیوتر خاص منتفی بوده و در صورتی که تیم داوری به هر دلیل قادر به نصب و اجرای بازی نباشد، محصول مورد نظر از بخش مسابقه حذف می شود.

 دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران از 6 تا 10 تیرماه سالجاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا