اخبار بازی

مسئول ارشد بخش نرم افزار Watch Dogs یوبی سافت را به مقصد استدیوی مستقل ترک کرد!

استدیوی مستقل VD-Dev بازی جدید خود یعنی IronFall را به عنوان یک بازی جدید eShop کنسول 3DS معرفی کرد.
این بازی شوتر سوم شخص که همانند Gears of War خواهد بود، به مدت دو سال است که در دست ساخت می باشد و اولین بازی ساخته شده توسط VD-Dev به شمار می رود. همچنین اعضای VD-Dev در وبسایت Nintendoeverything گفته اند که این بازی محدودیت های 3DS را به چالش خواهد کشید. اطلاعات جدیدتر از این بازی طی دو هفته آینده بدست خواهد آمد.
شاید بپرسید این خبر چه ارتباطی با مسئول ارشد بخش نرم افزار بازی Watch Dogs دارد؟ تصویری که در زیر مشاهده می کنید از پروفایل کاری آقای Frederic Zimmer در سایت linkedin بدست آمده است.

 

 src=https://upload7.ir/images/85006143616487038093.png /></div><p> همانطور که مشخص است ایشان به مدت چهار ماه است که در استدیوی دیگری (که همان VD-Dev است) فعالیت داشته اند (و هم اکنون نیز حاضر هستند) و از پروژه Watch Dogs در ماه اکتبر جدا شده اند.<br/> خبر ساخت بازی Iron Fall در وبسایت <a href=http://www.meristation.com/nintendo-3ds/noticias/iron-fall-llevara-la-formula-de-gears-of-war-a-3ds/1160/1914686 target=_blank>Meristation </a>نیز منتشر شده است. ترجمه انگلیسی بخشی از آن <a href=در انجمن NeoGaf قرار داده شده که بدین شرح است:
 

 src=https://upload7.ir/images/81672719442206435744.png></div><p>گفته شده که هم اکنون 3 نفر در کار بر روی این بازی هستند: 1- Fernando Velez به عنوان کد نویس 2- Dubail Guillaume به عنوان طراح 3- Frederic Zimmer که با سابقه خود در بازی های AAA نظیر Watch Dogs در بهتر شدن هر چه بیشتر بازی کمک خواهد کرد.<br> این خبر درحالی است که چند ماه پیش نیز <a href=http://gamingeverything.com/watch-dogs-lead-designer-leaves-ubisoft-joins-ea-to-work-on-need-for-speed/ target=_blank>طراح ارشد Watch Dogs به EA و در ساخت NFS: Rivals ملحق شد</a>.<br> همانطور که مطلع هستید نیز <a href=http://forum.bazicenter.com/thread83161/ target=_blank>عرضه Watch Dogs نیز به بهار سال 2014 موکول شده است</a>.</p><p><a class=om-news-src href=منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا