اخبار بازی

مراسم Persona 5 Premium Event از ۷ معرفی جدید خبر می‌دهد

شرکت «اتلوس» قرار است هفته آینده در تاریخ ۱۹ جولای مراسمی برای عنوان «پرسونا ۵» در «موزه ملی توکیو» برگذار کند و پوستر تبلیغاتی امروز این مراسم در سایت «نیکو نیکو» از هفت معرفی جدید برای این عنوان خبر داده‌ است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

سمت چپ این پوستر که شخصیت اصلی بازی در آن حضور داشته، دارای نوشته «گنج موزه توکیو را بگیرید» است. در سمت راست این بنر نیز که با عکس آخرین شخصیت معرفی شده این عنوان یعنی «گورو آکیجی» مزین شده، نوشته «۷ معرفی جدید! فایل تحقیقاتی اولیه»، به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که وبسایت رسمی این عنوان نیز با ۷ تایمر کوچک که برای هر معرفی در نظر گرفته شده‌اند، به روز شده است.

 

مراسم «Persona 5 Premium Event» قرار است ۱۹ جولای در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی توکیو (مصادف با ساعت ۱۵ به وقت تهران) در موزه ملی این شهر برگذار شده و توسط سایت «نیکو نیکو» به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

«پرسونا ۵» ۱۵ سپتامبر سال جاری برای پلتفرم‌های PS3 و PS4 در ژاپن و ۱۴ فبریه سال آینده در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. نسخه اروپایی این عنوان نیز برای عرضه توسط شرکت «دیپ سیلور» تایید شده ولی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا