اخبار بازی

مدیر2K: تا وقتی بازی ها به حدی از واقع گرایی نرسند ساخت ژانر های جدید دشوار خواهد بود

مدیر شرکت 2K آقای Christoph Hartmann بر این باور است که تا زمانی که بازی ها به حدی از واقع گرایی نرسند، ساخت ژانر های جدید دشوار خواهد بود.
در مصاحبه با Game Industry وی بیان داشت که مزیتی که صنعت فیلم در مقابل بازی دارد و باعث راحت تر شدن کار کارگردان ها شده است، احساسات قوی و تاثیر گذاری است که می‌توان در بازیگران جای داد.
همچنین وی دلیل اینکه بسیاری از استودیو ها و کمپانی ها روی بازی های اکشن و شوتر سرمایه گذاری می‌کنند را امنیت تجاری بیشتر این سبک بازی ها می‌داند.
Hartman اذعان داشت: "ساخت دوباره فیلم "ماموریت غیرممکن" به عنوان بازی کار آسانی است اما خلق دوباره‌ی احساساتی که در فیلم "BrokebackMountain" وجود داشت، بسیار سخت بوده و دارای حساسیت های بسیاری خواهد بود. خلق احساساتی مانند ناراحتی و یا عشق و چیزهایی که فیلم را زیبا می‌کند بسیار سخت است. تا وقتی که بازی ها به حدی از واقع گرایی نرسند، ساخت ژانر های جدید دشوار خواهد بود. ما فعلا فقط می‌توانیم روی بازی های شوتر و اکشن متمرکز شویم؛ چرا که این دست بازی ها برای کنسول های نسل حاضر مناسب هستند. برای تغییر موضع این صنعت به جایی که بتوان بازی هایی که دارای احساسات زیاد و تاثیر گذاری هستند، ساخت باید فقط به جایی برسیم که بازی ها به حدی از واقع گرایی برسند و در آن هنگام ما به هدف نهایی خود دست یافته ایم و کنسولی که این گونه بازی ها را داشته باشد، آخرین کنسول خواهد بود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا