اخبار بازی

مدیر عامل Take-Two: عرضه نسل بعد باعث تلفات خواهد شد

مدیر عامل کمپانی Take-Two، آقای Strauss Zelnick در کنفرانس تکنولوژی Credit Suisse 2012 خطاب به مخاطبان گفت که باور ندارد همه ناشران خارجی هنگام عرضه نسل بعد کنسول ها به بقا خود ادامه دهند.

 

بنا بر گزارش Gamespot، اقای Zelnick به حضار گفت: " اگر شما برای نسل بعد سرمایه گذاری نکرده باشید، به راحتی خواهید فهمید که در نسل بعد حضور نخواهید داشت."

 

وی افزود: " تاریخ نشان می‌دهد که هنگام عرضه نسل جدید، یک یا دو ناشر خارجی از این عرصه خداحافظی کرده اند. نسل قبل، کمپانی های هم چون Midway به همراه چند کمپانی دیگر از این صنعت به کنار رفتند. افراد منطقی به راحتی و با استدلال به راحتی متوجه خواهند شد که این بار کدام ناشر از این صنعت کنار خواهد رفت. من نقطه نظر خود را در این مورد دارم که چندان هم در مورد آن سکوت نکرده ام. ما مطمئن خواهیم شد که در لیست تلفات نخواهیم بود. ما در لیست برندگان خواهیم بود."

 

اگرچه سخن گویی از Take-Two اذعان داشت که آقای Zelnick کمپانی خاصی را نام نبرده است اما منظور این مدیر عامل از 'نقطه نظر' خود، مربوط به پیش بینی او در مورد کناره گیری کمپانی THQ از این صنعت در طی 6 ماه و در آوریل سال جاری، بوده است.

 

با این حال کمپانی THQ عکس حرف او را ثابت کرده است اگرچه این کمپانی هم چنان مشغول مقابله با مشکلات اقتصادی که گریبان گیر این کمپانی بوده، است که سبب به تاخیر افتادن چند عنوان، از دست دادن اعضای کلیدی و ضررهای مالی متناوب شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا