اخبار بازی

مدیر عامل شرکت EA به خاطر استراتژی خود ممکن است شغل خود را از دست دهد.

هنگامی که John Riccitiello مدیر عامل شرکت Electronic Arts گشت، ایده ها و استراتژی منحصر به فردی را همراه خود وارد این شرکت کرد: تمرکز بر روی کیفیت به جای کمیت.

با مدیریت Riccitiello، شرکت EA بازی های بسیار موفق جدیدی همچون Dead Space ،Mirror’s Edge و Dragon Age را به بازار عرضه کرد و بازی های قدیمی همچون Need For Speed را دوباره زنده کرد؛ با این حال برخی از تحلیل گران از استراتژی Riccitiello می ترسند و معتقدند پرورش خلاقیت و این روش، سهام داران شرکت را که بیشتر نگران سود های کوتاه مدت هستند را راضی نمی کند.

Nicholas Lovell در مصاحبه با مجله Edge گفت: "ترس بزرگ من این است که سهام داران EA با استراتژی جدید John Riccitiello حوصله خود را از دست دهند. این روند Riccitiello مانند چپ کردن یک نفت کش می باشد." وی افزود: " سهام داران بیشتر به دنبال سود های کوتاه مدت هستند و حوصله ی برنامه های بلند مدت را ندارد. می ترسم آن ها مدت زیادی را نتوانند تحمل کنند."

سهام EA به تازگی به دلیل نقد های ضعیف بازی Medal of Honor به شدت ضربه خورده و کاهش یافته است.  این عنوان در هفته گذشته برای پلتفرم های Xbox 360 ،PS3 و PC به بازار عرضه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا