اخبار بازی

مدیر شعبه امریکای شمالی Atlus پس از هشت سال از سمت خود کناره گیری کرد

آقای شینیچی سوزوکی (Shinichi Suzuki)، رئیس و مدیر اجرایی واحد آمریکای شمالی کمپانی Atlus، پس از هشت سال تصدی این پست از سمت خود کناره گیری کرد. او در بوجود اوردن Atlus Online، بخشی از شرکت که تمرکزش بر روی شبکه های گسترده بازیهای آنلاین بود نقش داشت.
سوزوکی در صحبت هایی عنوان کرده است: "در زمانیکه عهده دار سمت مدیریت کل و مدیریت اجرایی شرکت Index Digital Media بودم، کمپانی شاهد رشد و موفقیت شایان توجهی بود. اکنون من به اینکه عهده دار سمت مدیریت این شرکت بودم، افتخار می کنم. من تصور می کنم با آمدن مدیریت جدید باز هم کارکنان شرکت و طرفداران از شرکت و بازی های آن حمایت خواهند کرد. ما همچنان به تولید بازیهای عالی و افتخار آمیز و فعالیت های استثنایی خود ادامه خواهیم داد. من از صمیم قلب از تمام کسانی که به ما کمک کردند تا موفق شویم تشکر می کنم."
آقای سوزوکی جای خود را به Naoto Hiraoka خواهد داد، فردی که پیشتر سابقه فعالیت در سمت بازاریابی شرکت Atlus را بر عهده داشت.
آقای Naoto Hiraoka در مورد پذیرش این سمت می گوید: "من افتخار می کنم که جانشین آقای سوزوکی در سمت مدیریت Index Digital Media شده ام. به مانند تمام طرفداران شرکت Atlus من بواسطه سال ها تصدی این سمت از وی سپاسگذار هستم. در اولین گام رو به جلو ما سعی می کنیم تا دست به خلق بازی های فوق العاده جدیدی بزنیم و همچنین تمرکزمان را بر روی بخش های در حال ظهور در بازار پیش رو معطوف می داریم."
آقای سوزوکی تا پایان ماه سپتامبر در این سمت در نقش مشاور باقی خواهد ماند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا