اخبار بازی

مدیر سابق کمپانی سگا به استودیوی تازه تاسیس Caperfly پیوست

مدیر ارشد اجرایی سابق بخش اروپا و امریکا کمپانی سگا، اقای مایک هیس( Mike Hayes) به تازگی در سمتی غیر مدیریتی به استودیوی تازه تاسیس Caperfly پیوسته است. استودیوی تازه تاسیس Caperfly به وسیله معاون سابق بخش توسعه شرکت Codemasters اقای گوین چشایر (Gavin Cheshire) در شهر برایتون افتتاح شد. این استودیو پیشتر فردی مانند برایان مارشال که قبلا در سمت معاون ارشد بخش فناوری شرکت Codemasters فعال بوده را به استخدام خود در اورده بود. هیس به همراه خود تجربیات بسیاری را که در طول دهه ها کسب کرده را به این استودیوی تازه تاسیس وارد می کند.
مارک هیس در مورد پیوستن خود به این استودیو می گوید :"اکنون زمان بسیار خوبی برای حضور در جریان چنین بخش های پر جنب و جوشی در صنعت گیم هست. من بسیار امیدوار هستم که بتوانیم در این استودیو به زودی شاهد ارائه نواوری های جدیدی باشیم."
او در ادامه عنوان کرد: "من استودیوی Caperfly را به عنوان یک تیم منحصر بفرد از افراد با استعدادی می بینم که توانایی خلق عنوان هایی با نهایت کیفیت را دارا می باشند."
پیش از این مشخص شده بود که این استودیو در حال جذب یکسری از طراحان سابق در Codemasters و تعدادی از مدیران بخش های مختلف آن شرکت است تا به واسطه آن فعالیت خود را بر روی عناوینی جدید و با سطح کیفیت بالا پیش بگیرند. به نظر می رسد حوزه فعالیت این شرکت شامل کنسول ها، پلتفرم های موبایل و smart TV باشد.
هنوز در مورد عنوانی که این شرکت در حال کار بر روی ان است، حرفی به میان نیامده ولی پروسه ساخت بازی جدید این استودیو بسیار محرمانه پیش می رود. با این حال احتمال معرفی این عنوان در ماه های آینده دور از انتظار نیست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا