اخبار بازی

مدیر اجرایی مایکروسافت: Halo 5 عنوانی فک برانداز خواهد بود

عنوان در حال توسعه «Halo 5: Guardians» برای کنسول Xbox One، عنوانی «فکر برانداز» خواهد بود که استودیو 343 «رویای ساخت» آن را داشته است.

در طول پادکست «The Inner Circle» که به مصاحبه اختصاصی با Aaron Greenberg مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت اختصاص داده شده بود، او در وصف بازی از جملات بالا استفاده کرد و در ادامه هم این نکته را خاطر نشان کرد که بیش از چند دلیل وجود دارد که بخواهیم برای «هیلو 5» هیجان داشته باشیم.

«هیلو 5 عنوان بزرگی خواهد بود. یکی از بزرگترین آثار سرگرمی که امسال منتشر خواهد شد، البته اگر ما بتوانیم کار خود را به درستی انجام دهیم. و من فکر می‌کنم آنچه ما با شخصیت Master Chief و Locke به دست آوردیم، یک نوع رویا در بازار مارکتینگ حساب می‌شود.»

شخصیت Locke یک اسپارتان است که یکی از نقش های اساسی در «هیلو 5» را ایفا خواهد کرد. او حتی در قسمتی از مراحل بازی به عنوان یک شخصیت قابل بازی حضور خواهد داشت.

در ادامه Greenberg گفت، او بسیار برای «هیلو 5» مشتاق است، به این دلیل که این عنوان مرز های گیم‌پلی جدید خود را در راهی که هوش از ذهن مردم ببرد، حل خواهد داد.
« هیلو 5 عنوانی فوق‌العاده خلاقانه خواهد بود و عنوانی است که من فکر می‌کنم استودیو 343 همیشه رویا ساخت آن‌را داشته است. آن ها نوآوری را در راهی استفاده کرده‌اند که باعث باز ماندن دهان ما در هنگام تجربه بازی شود [یا به اصطلاح عنوانی فک برانداز خواهد بود]. به همین دلیل ما می‌خواهیم قادر به این باشیم که این عنوان را با کیفیتی بالا و مارکتینگ درستی که با کیفیت بالای بازی برابری دارد، منتشر کنیم. و این موضوع بسیار برای ما چالش برانگیز است. اما در نهایت ما شکی نداریم، محصولی که آن ها [استودیو 343] در حال توسعه آن است، عنوانی شگفت انگیز خواهد بود.»

عنوان «هیلو 5» در تعطیلات سال 2015 میلادی برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد. عنوانی که ماه گذشته نسخه بتا بخش چند نفره آن منتشر شد و بیش از یک میلیون نفر موفق به تجربه آن شدند.
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا