اخبار بازی

مدیربازاریابی Epic به مایکروسافت پیوست


Kendall Boyd مدیرکل بازاریابی Epic Games که از سال آپریل 2010 ریاست بخش بازاریابی این کمپانی را برعهده داشت حال به مایکروسافت پیوسته است و ریاست تیم بازاریابی فرنچیز Halo را عهده دار شده است.

Microsoft دراین باره گفت:"
ما تایید می‌کنیم که Kendall Boyd به مایکروسافت پیوسته است. او هم اکنون مدیریت کل بخش بازاریابی فرنچیز Halo را برعهده دارد. ما خوشحال هستیم و از او استقبال می‌کنیم چرا که به تیم Halo پیوسته است. فعلا نمی‌توانیم جزئیاتی را دراین مورد به اشتراک بگذاریم."

سخنگوی Epic Games نیز دراین مورد گفت:"
درست است Kendall Boyd از Epic Games جدا شده است، و برای مدت طولانی به شریک ما مایکروسافت پیوسته است. ما آرزوی موفقیت را برای او در این شغل جدید داریم، ما فعلا نمی‌توانیم چیزی درمورد این که چه کسی جانشین نقش وی درشرکت خواهد شد تایید کنیم."

Boyd در مدتی که در Epic Games فعالیت می‌کرد نه تنها که بر بخش بازاریابی Unreal Engine مدیریت می‌کرد، بلکه بر بازاریابی فرنچیز‌های مهم از جمله Gears of War and Infinity Blade نظارت داشت. او همچنین مدیر روابط بازاریابی Epic با شرکای خود از جمله مایکروسافت، EA و Apple بوده است.
Boyd قبل از پیوستن به Epic به مدت 5 سال مدیر ارشد بخش بازاریابی و تولید EA Sports بوده است، او همچنین در THQ نیز بوده است و تجربه بازاریابی 35 فرنچیز را در کارنامه خود در طی خدمت در این 3 شرکت داشته است که می‌توان 3 فرنچیز پرفروش با درآمد چند میلیونی را در کارنامه‌اش برای بازی‌های World Wrestling Entertainment, NCAA Football و Gears of War دید.

Epic Games از سال پیش تا کنون چندین نفر از اعضا مهم خود را از دست داده است. که از جمله می‌توان به طراح و کارگردان این استدیو Cliff Bleszinski مدیرعامل این شرکت Mike Capps و تهیه کننده Gears of War یعنی Rod Fergusson اشاره کرد.

همین طور مایکروسافت موفقیت سری Halo را همچنان ادامه می‌دهد. اولین بازی Halo که توسط شرکتی به جز Bungie ساخته شد، یعنی Halo 4 توانست در روز اول عرضه خود تا نوامبر پیش 220 میلیون دلار درآمد برای مایکروسافت کسب کند. مایکروسافت و 343 قصد دارند این فرنچز را بیش از بیش ترویج کنند، آن هم با استفاده از برنامه‌های ویدئویی مانند فیلم‌های قسمتی مانند Forward Unto Dawn.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا