اخبار بازی

مدت زمان فیلم Star Wars: Rogue One مشخص شد

چندی پیش، برخی از سینماهای استرالیا و نیوزلند، مدت زمان فیلم Star Wars: Rogue One را اعلام کردند. بر طبق اعلام آن‌ها، مدت زمان فیلم Star Wars: Rogue One، 133 دقیقه برابر با 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد.

در مقایسه با دیگر عناوین این سری، Star Wars: Rogue One چهارمین فیلم طولانی این سری محبوب است. قسمت Attack of the Clones با 142 دقیقه، طولانی‌ترین فیلم، پس از آن و در جایگاه دوم، قسمت Revenge of the Sith با 140 دقیقه قرار دارد. سومین قسمت طولانی نیز The Force Awakens می‌باشد که 136 دقیقه زمان دارد.

قسمت The Phantom Menace مدتی زمانی برابر با Rogue One [133 دقیقه] دارد و هر دو در جایگاه چهارم فهرست طولانی‌ترین قسمت‌های سری جنگ‌های ستاره‌ای قرار دارند. قسمت‌های A New Hope، The Empire Strikes Back و Return of the Jedi نیز به ترتیب 121 دقیقه، 124 دقیقه و 131 دقیقه مدت زمان دارند. کوتاه‌ترین قسمت این سری نیز انیمیشن The Clone Wars می‌باشد که تنها 98 دقیقه دیدن آن طول می‌کشد.

2 ساعت زمان مناسبی برای یک فیلم سینمای‌ست چرا که فیلم نه خیلی طولانی می‌شود نه خیلی کوتاه. احتمالاً لازم به ذکر نباشد که بیان داریم، این زمان فرصت بیشتری به استودیوی پخش کننده‌ی فیلم جهت پخش فیلم در سینماها را می‌دهد و باعث افزایش بیننده و درآمد می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا