اخبار بازی

محدودیت حجم مادهای بازی Skyrim: Special Edition مشخص شد

درست همانند Fallout 4، مقدار فضایی که برای نصب مادهای بازی Skyrim: Special Edition اجازه دارید بسته به کنسول انتخابی‌تان خواهد بود. کمتر از چند روز دیگر بازی Skyrim: Special Edition وارد بازار خواهد شد و بتازگی اطلاعاتی از نحوه‌ی اجرای ماد‌های این بازی بر روی کنسول‌ها منتشر شده است.

کسانی که خواهان خرید نسخه‌ی کنسولی بازی مذکور هستند باید این نکته را در نظر بگیرند که برای نصب مادهای این بازی محدودیت فضای هارد دارند؛ این محدودیت برای کنسول Xbox One پنج گیگابایت و برای Playstation 4 نیز یک گیگابایت خواهد بود.

اگرچه محدودیت یک گیگابایتی برای PS4 پائین به نظر می‌رسد اما دارندگان این کنسول خیلی نباید در رابطه با آن نگران باشند. دارندگان نسخه‌ی PS4 این بازی به محتوای اضافی و خارجی مادهای این بازی [همانند بافت‌های طراحی شده توسط سازندگان مادها] دسترسی نخواهند داشت. این موارد خارجی حجم زیادی را برای نصب یک ماد می‌طلبد. شایان ذکر است که محتوای موجود در خود بازی به قدر کافی زیاد است که نگرانی‌ای بابت این مورد نداشته باشیم.

ممکن است یادتان باشد که طبق قول بتسدا بازی نسخه‌ی Xbox One بازی Fallout 4 از مادها پشتیبانی به عمل آورد و محدودیت فضای ذخیره سازی این مادها 2 گیگابایت بود [است].

فرآیند پشتیبانی نسخه‌های PS4 بازی Fallout 4 از مادها برای علاقه مندان بسیار سخت و طاقت فرسا بود چرا که در دوره‌ای بتسدا اعلام کرد این بخش برای نسخه‌های PS4 عرضه نخواهد شد اما پس از آن اعلام کرد که این بخش با وجود برخی محدودیت‌ها برای نسخه‌ی PS4 بازی مذکور عرضه خواهد شد.

بازی Skyrim: Special Edition روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا