اخبار بازی

محتوای Nuka-World آخرین بسته‌الحاقی Fallout 4 خواهد بود

 

عنوان «فال‌اوت 4»، دو محتوای گسترش‌دهنده (اکسپنشن) خواهد داشت و پس از آن بسته‌الحاقی بیشتری دریافت نخواهد کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

مدیر اجرایی بازاریابی «بتزدا»، آقای «Pete Hines» تایید کرد که محتوای «Nuka-World» که برای عرضه در ماه بعد برنامه ریزی شده است، آخرین بسته‌الحاقی فال‌اوت 4 خواهد بود.

زمانی که یکی از طرفداران در تویـیتر از وی سوال کرد که آیا Nuka-World، آخرین محتوای جدید برای فال‌اوت 4 خواهد بود یا خیر؟ Hines با کالمه‌ی «آخرین» به او پاسخ داد.

قبل از عرضه Nuka-World ما بسته «Vault-Tec Workshop» را خواهیم داشت که در ماه جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. Nuka-World هم برای انتشار در ماه آگوست و با قیمت 20$ برنامه ریزی شده است. این بسته شما را در پارک تفریحی آخرالزمانی قرار می‌دهد و اسلحه، ماموریت و موارد بسیار تازه‌ای را شامل می‌شود.

هر چند انتظار داریم بتزدا همچنان به پشتیبانی از فال‌اوت 4 ادامه دهد و با در دسترس قرار دادن به‌روز رسانی‌های جدید مشکلات گرافیکی و باگ‌ها را بر طرف سازد، ولی پروژه بعدی آن‌ها چه خواهد بود؟

اخیرا کارگردان ایده پرداز بتزدا، «تاد هاوارد» تصریح کرد که استودیو سه پروژه بسیار بزرگ را در دست تولید دارد! هرچند ظاهرا عنوان مورد انتظار «The Elder Scrolls 6» اکنون در حال توسعه نیست.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا