اخبار بازی

مایکل بی. جوردن در بخش MyCareer بازی NBA 2K17 ایفای نقش می‌کند

بر اساس اعلام رسمی 2K Sports، مایکل بی. جوردن [Michael B. Jordan] بازیگر فیلم‌های Creed و Fantastic Four در بخش MyCareer بازی NBA 2K17 ایفای نقش می‌کند.

مایکل بی.جوردن هنرپیشه‌ای هالیوودی‌ست و نباید با مایکل جوردن مشهور، بازیکن تیم Chicago Bulls، اشتباه گرفته شود. او در بخش MyCareer mode ایفاگر نقش شخصیتی به نام Justice Young، ستاره‌ای است که به یکی از دوستان کاراکتر شخصی‌سازی شده‌ی بازیکن تبدیل می‌شود. او به پیشرفت بازیکن کمک می‌کند و او را در تصمیم‌های سخت همراهی می‌کند.

مایکل بی.جوردن در این مورد اعلام کرده:" NBA 2K17 پلتفرمی عالی برای ارتباط با جامعه مخاطبینی تازه و منحصر به فرد می‌باشد که می‌تواند مرا برای اثبات توانایی‌هایم به عنوان هنرپیشه به چالش بکشد. " او که اخیراً عضو آکادمی علوم و هنرهای سینمایی شده در ادامه بیان داشت:"  من از اینکه این فرصت به من داده شده تا عضوی از فرانچایزی باشم که از زمان انتشار آن جزو طرفدارانش بودم، بسیار خرسندم. "

این برای اولین باری نیست که عضوی از هالیوود در این سری نقشی را عهده‌دار می‌شود. پیش از این Spike Lee کارگردان معروف سینما، وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی بخش MyCareer این بازی را بر عهده داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا