اخبار بازی

مایکروسافت: کنفرانس ما در E3 فقط مختص به عینک واقعیت مجازی و HoloLens نخواهد بود

با این که چند ماه تا E3 امسال باقی مانده‌است، اما به نظر می‌رسد کمپانی‌های مختلف مثل مایکروسافت از همین حالا برنامه‌های خود را برای این کنفرانس سالانه آماده کرده‌اند. با ادامه خبر با سایت باز‌ی‌سنتر همراه شوید.

به طور یقین تکنولوژی عینک واقعیت مجازی بخش وسیعی از نمایشگاه E3 امسال را به خود اختصاص خواهد داد. خیلی از شرکت‌ها مثل سونی و HTC از همین حالا خود را برای E3 امسال آماده کرده اند تا با نمایش «عینک واقعیت مجازی» خاص خودشان، وارد عرضه رقابت شوند. تکنولوژی که به آن لقب آینده گیمینگ را داده‌اند. شرکت مایکروسافت هم از قافله عقب نمانده و با تکنولوژی جدید خود به نام «HoloLens» پا به عرصه رقابت گذاشته‌است. 
خیلی از گیمر ها و علاقمندان به بازی‌ها نگران این موضوع هستند که E3 امسال فقط مختص به معرفی عینک‌های مجازی شود، اما به نظر می‌رسد جای نگرانی برای طرفداران کنسول Xbox One و شرکت مایکروسافت وجود ندارد.
امروز فیل اسپنسر رییس بخش Xbox کمپانی مایکروسافت در جواب یکی از طرفداران که درباره E3 امسال و حضور کم‌رنگ بازی‌ها ابراز نگرانی کرده بود، گفت:
« کنفرانس و E3 ما فقط  درباره VR و AR [عینک واقعیت مجازی] نخواهد بود. من به شما قول خواهم داد.»

البته به احتمال بسیار زیاد بخشی از کنفرانس مایکروسافت به «HoloLens» اختصاص داده خواهد شد. تکنولوژی که به گفته مایکروسافت، پتانسیل استفاده در بخش «گیمینگ» را دارد.

E3 امسال از تاریخ 16 تا 18 ماه June در شهر لس‌آنجلس بر گذار خواهد شد. با این که ما اطلاعات زیادی درباره برنامه‌های شرکت مایکروسافت در E3 امسال نداریم، اما بدیعی است که عناوینی مثل Halo 5: Guardians, Forza MotorSport 6 و احتمالا شماره جدید «Gears Of War» در کنفرانس مایکروسافت حضور خواهند داشت.
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا