اخبار بازی

مایکروسافت: ما از PS4 نگران نیستیم

سونی در ماه گذشته در یک کنفرانس ویژه، از کنسول جدید خود یعنی PS4 رونمایی کرد و تبدیل به اولین شرکتی شد که نسل جدید را شروع کرد (بدون احتساب Wii U) این نمایش به قدری فوق العاده بود که خیلی‌ها را هایپ کرد و حتی مادربزرگان هم در مورد این کنسول نیز صحبت می‌کردند.
با این وجود، به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت از نمایش PS4 نیز هراسیده باشد و احساس نمی‌کند که PS4 برای آن‌ها تهدید است. در واقع ممکن است که مایکروسافت تا مراسم E3 2013 از کنسول جدید خود رونمایی نکند. با این حال سونی با نمایش خیره کننده خود، خیلی‌ها را به این فکر انداخت که مایکروسافت می‌خواهد برای مقابله با آن چه‌کار کند.
یکی از منابع گزارش داد که مایکروسافت به هیچ وجه نگران PS4 نیست. زیرا آن‌ها متقاعد هستند که کنسول خانگی آن‌ها علاوه بر سخت افزار قوی، می‌بایست در بازی‌ و قابلیت آنلاین نیز حرف‌هایی برای زدن داشته باشد.
همین‌طور مایکروسافت می‌گوید سازندگان از طرح نهایی Xbox 720 خبر دارند و همین‌طور آن‌ها از طرح و معماری این کنسول راضی هستند و آن را ستایش می‌کنند.
گفتنی است که سونی، کنسول خود را در تاریخ 20 February نمایش داد که از ویژگی‌های او می‌توان به CPU هشت هسته‌ای، RAM هشت گیگابایتی و قابلیت‌های آنلاین و اجتماعی آن اشاره کرد.
لازم به ذکر است که همایش E3 2013 در تاریخ 11 June در لس آنجلس شروع می‌گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا