اخبار بازی

مایکروسافت عناوین معرفی نشده‌ای دارد که در تعطیلات پایان سال منتشر خواهند شد

Aaron Greenberg مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت اعلام کرد، کمپانی مایکروسافت عناوین معرفی نشده‌ای دارد که در تعطیلات کریس‌مس امسال منتشر خواهند شد و این عناوین در کنار عناوین معرفی شده  بزرگترین لاین‌آپ تاریخ این شرکت را رقم خواهد زد.

«من فکر می‌کنم این سالی که در پیش‌رو داریم، یکی از بزرگترین لاین آپ های  تاریخ شرکت مایکروسافت برای تعطیلات پایان سال در تجارت ما خواهد بود. شما از عناوینی که قبلا معرفی کرده‌ایم، با خبر هستید و تعدادی از عناوین هم معرفی نشده‌اند اما در تعطیلات پایان سال منتشر خواهند شد. ما در حال حاظر در ماه فبریه هستیم اما از همین حالا بازی های انحصاری ما برای تعطیلات پایان سال برای کنسول Xbox One مشخص است. Tomb Raider، Forza Motorsport 6 و Fable Legends که البته در انحصار کنسول است اما برای PC هم منتشر خواهد شد و ما بسیار برای آن هیجان زده‌ایم و در آخر هم عنوان Halo 5.»

«عناوین که نام برده شده تعدادشان زیاد نیست و البته شامل عناوین بزرگ انحصاری استودیو های Third-Party و سوپرایز های داخلی ما هم نمی‌شوند اما من فکر می‌کنم این عناوین عالی خواهند بود و تعطیلات فوق العاده‌ای را برای بازیکنان رقم خواهد زد و من فکر می‌کنم ما اعتماد به نفس کافی برای ارایه بهترین کیفیت را در بازی های خودمان خواهیم داشت.»

Quantum Break عنوان بعدی خالقان Alan Wake استودیو Remedy هم در سال 2015 منتشر خواهد شد. بقیه عناوین انحصاری کنسول Xbox One مثل Crackdown, Scalebound و  Phantom Dust هم تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا