اخبار بازی

مایکروسافت: برای رفع مشکلات بازی‌های فروشگاه ویندوز برنامه داریم

پس از انتشار Rise of the Tomb Raider بر روی فروشگاه ویندوز، مشکلات و محدودیت‌هایی که گریبان‌گیر بازی‌های خریداری شده از این فروشگاه هستند، نمایان‌تر شده‌اند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.
به گزارش HowtoGeek بازی ‌های دانلود شده از فروشگاه ویندوز، فایل exe قفل شده دارند، که باعث می‌شود نتوانید بازی‌ها را دستکاری (mod) کنید یا آن‌ها را به Steam اضافه کنید تا از Steam Overlay یا از کنترلر آن استفاده کنید. همیشه روشن بودن V-Sync و عدم‌ پشتیبانی از SLI از دیگر مشکلات این فروشگاه هستند. تمام این‌ها یکی از طرفداران را بر آن داشت که از فیل اسپنسر (رئیس بخش Xbox مایکروسافت) سوال کند که آیا این شرکت برنامه‌ای برای بهبود وضعیت اجرای‌ بازی‌های خریداری شده از این فروشگاه دارد؟ با این که پاسخ اسپنسر کلی بود اما باز هم می توان امیدوار بود که مشکلات رفع شوند. اسپنسر در پاسخ به این طرفدار نوشت: «ما از لیست‌های اینچنینی[مشکلات] و ویژگی‌هایی که پی سی گیمر‌ها از ما می خواهند خبر داریم، از این بازخوردها متشکریم و برای بهبود[فروشگاه] برنامه داریم.»
Quantum Break بازی بزرگ بعدی است، که در ماه اوریل از طریق فروشگاه ویندوز برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد که بر خلاف RotTR تنها بر روی این فروشگاه عرضه خواهد شد، و این یعنی کاربران بیشتری با این مشکلات دست و پنجه نرم خواهند کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا