اخبار بازی

مانیتور 27 اینچی BenQ برای طراحان

BenQ با عرضه مانیتور های متنوع همچنان به توسعه سری مانیتور های مخصوص طراحان و گرافیست ها ادامه می دهد. محصول جدید BenQ با نام PD2700Q مانیتوری رده بالا است که به طور کامل تمام نیاز های طراحان را تحت پوشش قرار می دهد.

Benq PD2700Q

 

 پنل 27 اینچی QHD با وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل از عمق رنگ 10 بیت بهره می برد که سبب افزایش کیفیت و عمق رنگ می شود. پنل IPS مانیتور BenQ PD2700Q به طور کامل از استاندارد های Rec 709 و sRGB پشتیبانی می کند. ویژگی Darkroom Mode سبب افزایش میزان نور در بخش های بسیار تاریک و کم نور تصویر می شود تا تمامی صحنه های نمایش داده شده روی مانیتور را تحت کنترل داشته باشید.

 

 src=/files/Benq_PD2700Q_1.png style=

 

 حالت انیمیشن 10 مرحله ای عملکرد مشابهی با حالت Darkroom دارد با این تفاوت که به صورت اختصاصی برای طراحان سه بعدی به منظور تشخیص و درک بهتر از محیط کم نور در نرم افزار های طراحی در نظر گرفته شده است. حالت های مخصوص تقسیم بندی صفحه استفاده هر چه بهینه تر از تمام فضای صفحه را جهت استفاده از نرم افزار های متعدد طراحی را ممکن می سازد.

 src=/files/3(1).jpg style=

 

چرخش پایه مانیتور در دو محور افقی و عمودی یکی از مهم ترین ویژگی های مانیتور PD2700Q است که محدوده 45 درجه برای زوایه افقی و 90 درجه برای زاویه عمودی را شامل می شود. همچنین پایه صفحه نمایش به میزان 130 میلی متر قابلیت افزایش ارتفاع دارد تا در زاویه مناسب با چشمان شما تنظیم شود. زوایه دید پنل IPS مانیتور جدید BenQ در هر دو حالت افقی و عمودی برابر با 178 درجه است که مقداری استاندارد در صفحه نمایش ها به شمار می رود.

 

Benq PD2700Q

 

 نمایش تصاویر بدون پرش و سوسو زدن از دیگر امکانات BenQ PD2700Q است که از خستگی چشم در استفاده طولانی مدت جلوگیری می کند. میزان خستگی چشم با بهره گیری از فناوری Flicker-Free سبب کاهش خستگی چشم به میزان 70 درصد در حالت خواندن متن، 60 درصد در محیط نرم افزار های Office و 50 درصد در وبگردی می شود. از عوامل مهم دیگر در خستگی چشم، نور آبی اشباع شده است که بنکیو با به کار گیری فناوری Low Blue Light و با کاهش شدت نور آبی، مشکل خستگی چشم را برطرف ساخته است. از سایر مشخصات صفحه نمایش BenQ PD2700Q می توان به شدت روشنایی 350 کاندلا بر متر مربع، کنتراست 1000 به 1 و زمان پاسخدهی 12 میلی ثانیه اشاره کرد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا