اخبار بازی

مارکوس فنیکس در بخش داستانی Gears of War 4 قابل بازی نخواهد بود

مارکوس فنیکس [Marcus Fenix] چهره‌ای شناخته شده در صنعت بازی‌های ویدئویی به عنوان شخصیت اصلی سه گانه محبوب Gears of War است. پس از رونمایی از قسمت بعدی این مجموعه [Gears of War 4]، مشخص شد که شخصیت اصلی این نسخه پسر مارکوس، یعنی JD، خواهد بود و مارکوس فنیکس نقشی کوتاه در داستان بازی خواهد داشت. Chuck Osieja، کارگردان بخش نوآوری این نسخه در جریان مصاحبه با IGN این مورد را تائید و خبر از تمرکز بخش داستانی بازی بر روی تیمی جدید داد.

او در پاسخ به قابل بازی بودن مارکوس در قسمت جدید، اظهار کرد:" خیر. او یکی از شخصیت‌هایی‌ست که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود. ویژگی جالب و قابل توجه قابل بازی نبودن مارکوس در این نسخه این است که ما واکنش‌هایش را در مقابل اتفاقات و حوادث سخت روزگار [در جریان بازی] می‌بینیم، و شاهد دیدگاه متفاوتی از او [در مقایسه با گذشته] خواهیم بود."

در حالی که این شخصیت محبوب در بخش داستانی بازی قابل کنترل نخواهد بود، اما در بخش چند نفره بازیکننان امکان کنترل و بازی با او را خواهند داشت.

بازی Gears of War 4 در تاریخ 20 مهرماه 1395 [11 اکتبر میلادی] برای پلتفرم‌های Xbox One و Windows 10 [در قالب برنامه‌ی Xbox Play Anywhere] منتشر خواهد شد. با پیش خرید این بازی از برخی خرده‌فروشی‌های خاص، 4 نسخه پیشین این مجموعه به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. این نسخه‌ها هم‌اکنون نیز با استفاده از ویژگی Backwards Compatible کنسول Xbox One قابل اجرا می‌باشند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا