اخبار بازی

ماد جدید Resident Evil 2 شما را به Raccoon City باز می‌گرداند

«Resident Evil: Mortal Night»، جدیدترین ماد ساخته شده برای «رزیدنت ایول ۲» توسط هواداران، بازسازی کاملی از این عنوان بوده که شما را به تجربه داستانی جدید در شهر «راکون سیتی» دعوت می‌نماید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

تصاویر منتشر شده از این ماد مکان‌های آشنایی همانند اداره پلیس و خیابان‌های «راکون سیتی» را نمایش داده، که اینبار دشمنان جدیدی در آن‌ها ساکن هستند. نوع سفید رنگی از عنکبوت‌ها و همچنین «نمسیس» از عنوان «رزیدنت ایول ۳»، در بازی قرار داده شده‌اند. تعدادی از هیولا‌ها نیز قابلیت‌های جدیدی دارند، همانند زامبی‌های دونده.

 

 src=https://www.8pic.ir/images/6ho77q25nuvvlflyq3hv.jpg style=

 

چهره‌های آشنایی در بخش داستانی بازی حضور خواهند داشت. در ویدئو‌ها می‌توان «آلیسا آشکرافت»، گزارشگری که پیش‌تر در عنوان «رزیدنت ایول اوت‌بریک» حضور داشته، را به عنوان یک شخصیت قابل بازی مشاهده کرد. همچنین، شخصیت «هانک» یکی از اعضای تیم محافظتی شرکت «آمبرلا»، نیز در این ماد قابل بازی خواهد بود.

 

به گفته سازنده، این ماد برای بازیکنان بسیار چالش برانگیز است. دشمنان بسیاری در این ماد حضور داشته از جمله مکان‌های که بی‌نهایت زامبی در آن‌ها ظاهر خواهند شد. برای ایجاد تعادل در سختی بازی، حال بازیکنان پس از کشتن دشمنان ممکن است سلاح یا تیر نیز از آنان دریافت کنند. افرادی که بر این چالش‌های جدید فائق آیند، می‌توانند به یکی از ۳ پایان این خط داستانی جدید دست پیدا کنند. مدت زمان این خط داستانی جدید ۴ ساعت برآورد شده است.

 

ماد «رزیدنت ایول: مورتال نایت»، هم اکنون به صورت رایگان از سایت «ModDB»، برای دارندگان «رزیدنت ایول ۲: پلاتینیوم» قابل دسترسی می‌باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا