اخبار بازی

ماد جدید GTA V با ویژگیهای گرافیکی خارق‌العاده منتشر شد

ماد جدید عنوان Grand Theft Auto V که Redux نام دارد، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام برای نسخه‌ی PC بازی منتشر شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این ماد که توسط Josh Romito ساخته شده است، گرافیک بازی را از این رو به آن رو کرده و ویژگیهایی مانند چرخه آب و هوای جدید، بافت‌های با رزولوشن 4K و افکت‌های بصری جدید را به بازی اضافه می‌کند. لیست کامل ویژگیهای ماد را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

 

علاوه بر بهبود گرافیک بازی، ماد جدید تغییرات دیگری را نیز در بازی ایجاد کرده است که از جمله آنها میتوان به تغییر در سیستم Wanted (تعقیب بازیکن توسط پلیس)، عملکرد سلاح‌ها، هندلینگ اتوموبیل‌ها، الگوهای رفتاری جدید برای پلیس‌ها و عابرین پیاده و … اشاره کرد.

 

با توجه به اینکه GTA V به صورت رسمی از ماد پشتیبانی نمی‌کند، برای نصب ماد Redux با کمی سختی مواجه خواهید شد. راهنمای نصب موجود در سایت Redux، اطلاعات کاملی در مورد نحوه نصب کردن ماد روی GTA V در اختیارتان قرار می‌دهد.  

 

ماد Redux قرار بود زودتر در اختیار کاربران قرار بگیرد اما به دلیل هک شدن سازنده‌ی ماد در ماه آگوست، انتشار آن به تعویق افتاد. برای دانلود ماد می‌توانید از این لینک استفاده کنید. در ادامه می‌توانید تصاویری از ویژگیهای گرافیکی این ماد را مشاهده کنید. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا