اخبار بازی

ماد‌های Fallout 4 و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Skyrim بالاخره برای PS4 خواهند آمد

پس از یک انتظار بسیار طولانی، شرکت بتسدا [Bethesda] خبر داد که ماد [Mod]های بازی Fallout 4 برای کنسول Playstation 4 عرضه نخواهد شد؛ دلیل این امر نیز وجود مشکلاتی در پشت صحنه با شرکت سونی است. اگرچه آن‌ها همان زمان اعلام کردند که از تلاش خود برای عرضه‌ی این قابلیت بر روی PS4 دست نخواهند کشید و به نظر می‌رسد این تلاش آن‌ها بالاخره به نتیجه رسیده است. چرا که آن‌ها به تازگی خبر دادند که مادهای بازی Fallout 4 و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی The Elder Scrolls V Skyrim در راه کنسول PS4 هستند و همچنین حاوی محتویات ویژه‌ای نیز خواهند بود.

این شرکت در این باره بیانیه‌ای منتشر کرده که بدین شرح است:" ما از این که اعلام کنیم که پشتیبانی از مادسازی بالاخره برای نسخه‌ی Playstation 4 هر دو بازی Fallout 4 و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Skyrim عرضه خواهد شد، بسیار هیجان زده هستیم. همپنین، ما از کنسول میان نسلی PS4 Pro با عرضه‌ی این دو بازی مذکور پشتیبانی می‌کنیم. Skyrim هنگام عرضه در روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] از این ویژگی پشتیبانی خواهد کرد. قدرت بالای PS4 Pro به ما اجازه می‌دهد که از بازی Skyrim به صورت 4K رندر بگیریم و آن را بهتر از قبل کنیم."

تنها محدودیت دارندگان نسخه‌ی PS4 بازی Fallout 4 برای بخش مادسازی، این است که آن‌ها قادر به آپلود محتویات خارجی نیستند و تنها مجاز به استفاده از محتویات تولیدی از طریق Creation Kit خواهند بود که با استفاده از آن قادر به تولید ماد برای تمامی پلتفرم‌های مقصد این بازی هستید.

پشتیبانی از قابلیت مادسازی ابتدا همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Skyrim که در روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] خواهد بود، آغاز خواهد شد. برای بازی Fallout 4 نیز بعداً به روزرسانی‌ای منتشر خواهد شد که پشتیبانی از این قابلیت را به این بازی اضافه می‌کند. شرکت بتسدا در مورد Fallout 4 نیز اعلام کرد:" ما انتظار داریم که بازی Fallout 4 با استفاده از قدرت PS4 Pro با کیفیت 4K اجرا شود و نورپردازی و ویژگی‌های گرافیکی آن بهبود یابد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا