اخبار بازی

قیمت و تاریخ انتشار Nintendo Switch روز 12 ژانویه اعلام خواهد شد

در حالی که کمتر از 5 ماه دیگر Nintendo Switch، کنسول جدید شرکت نینتندو، وارد بازار خواهد شد، ما اطلاعات کمی از آن در دست داریم. نام رسمی و ظاهر آن جزو مواردی هستند که تابحال از این کنسول مشخص گردیده و مواردی نظیر قیمت و تاریخ انتشار و جزئیات سخت افزاری هنوز به صورت رسمی از سوی نینتندو انتشار نیافته است. همچنین هنوز نمی‌دانیم باید انتظار چه بازی‌هایی را برای این کنسول داشته باشیم. با توجه به این مورد، شرکت نینتندو اعلام کرده که روز پنج شنبه 23 دی ماه [12 ژانویه 2017 میلادی] نشستی با محوریت کنسول Nintendo Switch برگزار خواهد کرد و در جریان آن اطلاعاتی نظیر قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق آن را اعلام خواهد کرد.

آقای تاتسومی کیمیشیما [Tatsumi Kimishima]، رئیس شرکت نینتندو، در جریان نشستی که با سرمایه گذاران این شرکت داشت اعلام کرد:" جزئیات عمده و جدید Nintendo Switch، سیستم بازی خانگی جدید نینتندو، در اوایل سال 2017 میلادی در جریان کنفرانسی مخصوص ارائه خواهد شد." وی ادامه داد:" این نشست که با شرکت رسانه‌ها، تحلیلگران مالی و شرکای تجاری در توکیو برگزار خواهد شد روز پنج شنبه 23 دی ماه [12 ژانویه 2017 میلادی] اتفاق خواهد افتاد. در این نشست، قیمت و تاریخ عرضه‌ی Nintendo Switch و همچنین بازی‌هایی که برای این کنسول در دست توسعه است معرفی و اعلام می‌گردد."

اگرچه در جریان رونمایی اولیه از این کنسول که در قالب یک ویدئو صورت گرفت، نینتندو به نمایش گیم پلی برخی از بازی‌های این سیستم پرداخت، اما این شرکت بیان کرد که ممکن است برخی از آن‌ها هیچ گاه به واقعیت تبدیل نشوند [دموی تکنیکی]. تاکنون تنها تائید شده که بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد که البته کنسول Wii U نیز جزوی از پلتفرم‌های مقصد این بازی‌ست.

هنوز مدت زمان این نشست خبری اعلام نگردیده است اما پس از آن اطلاعات بیشتری با رسانه‌ها در آمریکا به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا