اخبار بازی

قول و قرارهای یوبی‌سافت برای رفع باگ‌های AC: Unity

روزهایی که یوبی‌سافت و Unity در حال پشت سر گذاشتن آن هستند اصلا جالب و خوشایند نیست. تنها مدتی کوتاهی‌ از انتشار رسمی Assassin's Creed Unity می‌گذرد که طی همین زمان کوتاه موجی از انتقادات و شکایات در ارتباط با آن شکل گرفته است.

 

در حال حاضر بیشتر مشکلات Unity مربوط به موارد فنی و عملکردهای ضعیف بازی در زمینه‌های گرافیکی است. این مشکلات، خطاها و باگ‌ها در نسخه «PC» بیشتر به چشم می‌خورند و برخی از آن‌ها به تجربه بازیکن‌ها لطمه‌ای جدی وارد کرده است. این موج شکل گرفته سبب شده یوبی‌سافت این قول را به بازیکن‌ها دهد که مشکلات مربوط به بازی را در چندگام و به کمک به‌روز رسانی‌ها رفع خواهد کرد.

از زمان انتشار بازی در آمریکا شمالی هم گروه پرشماری از بازیکن‌ها اشکال‌ها و باگ‌های بازی را لیست کرده و به روش‌های مختلفی سازنده‌ها را در جریان آن‌ها قرار داده‌اند. هم‌چنین بسیاری از این خطاها و باگ‌ها سبب شکل‌گیری یک موضوع تمسخرآمیز در فضاهای مختلف شده و تصاویر و ویدیو‌های مختلفی در ارتباط با آن‌ها پدید آمده است. مجموعه تصاویری که یکی از کاربران استیم منتشر کرده نشان‌دهنده برخی از مشکلات و باگ‌های عجیب بازی است.

 

شحصیت‌های شناور، از دست رفتن چهره اصلی کاراکترها و انیمیشن‌های عجیب و نامتعارف نمونه‌ای دیگر از این مشکلات و باگ‌ها هستند. یوبی‌سافت با آگاهی از این موارد این وعده را به بازیکن‌ها داده که با انتشار فایل‌های کمکی آن‌ها را رفع خواهد کرد. برخی از مشکلاتی که رفع آن‌ها در اولویت قرار گرفته است عبارتند از:

 

  • متوقف‌شدن بازی هنگام پیوستن به بخش Co-op
  • گرفتار شدن آرنو در چرخ‌دستی‌های معروف بازی
  • تاخیر در رسیدن به منو اصلی در لحظه آغاز بازی

 

 src=https://upload7.ir/imgs/2014-11/11812242745696438097.jpg /></p><p style=text-align:center> </p><p>این موارد به همراه عدم انتشار بدون مشکل بازی سبب کاهش 8.3 درصدی سهام در یوبی‌سافت شده است. در ادامه یوبی‌سافت گفته است که بعد از انتشار اولین Patch اصلی در جهت رفع مشکلات بالا، قصد دارد با انتشار آپدیت‌های مختلف دیگر باگ‌ها و مشکلات بازی را برطرف کند. برخی از این موارد که طی این به‌روز رسانی‌ها برطرف خواهند شد عبارتند از:</p><p> </p><ul> <li>مشکلات مربوط به فریم‌ریت بازی</li> <li>مشکلات گرافیکی بازی و دیگر موارد مرتبط با این موضوع</li> <li>رفع خطاهای مرتبط با Matchmaking بخش Co-op</li></ul><p> </p><p>روز گذشته هم ناشر <a href=http://www.gamespot.com/articles/ubisoft-addresses-assassin-s-creed-unity-pc-issues/1100-6423545/ >Unity</a> صحبت‌هایی پیرامون مشکلات گرافیکی نسخه PC انجام داده و علت پایین بودن عملکرد‌های گرافیکی را تنظیمات برخی از CPUها و GPUهای متعلق به AMD دانسته است. در ادامه قرار بر این شده که یوبی‌سافت به کمک AMD این مشکلات را شناسایی و در پی رفع آن‌ها بر آیند. به زودی اطلاعات بیشتری در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.<br/>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamespot.com/assassins-creed-unity-bug-and-glitch-fixes-incoming/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=سـجاد1393-08-22

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا