اخبار بازی

قسمت نخست Batman: The Telltale Series را به صورت رایگان از استیم دریافت کنید

همانطور که مطلع هستید سری بازی‌ Batman: The Telltale Series در روز سه شنبه 23 آذر ماه [13 دسامبر میلادی] با عرضه‌ی پنجمین و آخرین قسمتش تحت عنوان City of Light به اتمام خواهد رسید. با این حال، اگر تاکنون به تجربه‌ی این سری نپرداخته‌اید، اکنون بهترین فرصت برای این امر است چرا که می‌توان نخستین قسمت آن را از طریق استیم به صورت رایگان دریافت کرد.

قسمت Realm of Shadows یکی از بهترین نخستین قسمت‌های یک سری بازی اپیزودیک است که دید مناسبی از داستان و نحوه‌ی بازی به بازیکنان می‌دهد. به روزرسانی‌ای برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نیز عرضه شده که مشکلات فنی آن را بر طرف کرده بنابراین حتی تجربه‌ی دوباره‌ی آن برای کسانی که پیش از این آن را در اختیار داشتند نیز قابل توجیه است.

نخستین فصل سری Batman: The Telltale Series با عرضه‌ی قسمت پنجم City of Light به اتمام می‌رسد و احتمالاً همانند دیگر بازی‌های استودیوی Telltale شاهد فصل دوم آن نیز باشیم. چهار قسمت پیشین این بازی برای پلتفرم‌های Playstation 3، Playstation 4، Xbox 360، Xbox One و رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر Android و iOS در دسترس قرار دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا