اخبار بازی

قابلیت Dual Play در Batman: Arkham Knight معرفی شد

همکاری گروهی در بازی Batman: Arkham Knight معرفی شد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

مردم گاتهام به تو احتیاج دارن

دیروز در تریلر جدید All Who Follow You بازی بت من شوالیه آرکام قابلیت همکاری تیمی با نام Dual Play برای بازی معرفی شد که در این بازی بت من را Robin, Nightwing و Catwoman علیه نیروهای Arkham Knight در یک مبارزه نفس گیر و مبارزه ای ازاد همراهی خواهند کرد در، این قابلیت امکان سویچ " تعویض" شخصیت نیز وجود دارد. این سیستم به معنای co-op نیست.

یاران بت من باید Gotham City را از دستان Scarecrow و ارتش Arkham Knight نجات بدهند، ولی در این بین یک پیغام به The Dark Knight داد شد که بت من نباید از آن پیغام چشم پوشی کند…

“You will bring death to all who follow you.” تو مرگ را برای همه کسانی که همراهیت خواهند کرد به ارمغان خواهی آورد، آیا کسی از نزدیکان بت من کشته خواهد شد، در تریلر شخصیت هایی شامل: Nightwing (YAY), Robin (Chris O’Donnell???), Catwoman و Oracle,Commissioner Gordon, Alfred که همگی از متحدان و دوستان بت من هستند دیده شده هست، شاید هیچ کدام در آخر بازی زنده نمانند.

در حالی که می توان با متحدان بت من بازی کرد با انتخاب DLC های بازی می توان به مراحل Harley Quinn و Red Hood نیز دسترسی پیدا کرد. در تریلر جدید نیز شخصیت قاتل مرموز یعنی Azrael نیز بازگشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا